2013/01/16

TAG: 20 przypadkowych pytan.

Heeej!
Pomyślałam, że może dodać jakiś tag? Przeglądałam różne tagi, wpadłam na ten. 
Przynajmniej poznacie mnie lepiej. ; ) Chciałam nagrać filmik, ale już jest późno i ciemno więc światło byłoby straszne, a posty miały być co 1-2 dni. No to zaczynamy.

1. Rzecz bez której nie możesz wyjść z domu.
Odp. Telefon. Nigdzie się bez niego nie ruszam.
2. Ulubiona marka kosmetyków kolorowych.
Odp. Nie mam. Jak już mówiłam, raczej się nie maluję.
3. Ulubiony kwiat.
Odp. Tulipany.
4. Ulubiony sklep z ciuchami.
Odp. H&M, cubus, New Yorker, Orsey
5. Ulubione perfumy.
Odp. Nie mam ulubionych. Rzadko się perfumuję. Czasami na dyskoteki czy coś.
6. Szpilki czy buty na płaskim obcasie.
Odp. Nie noszę szpilek, więc buty na płaskim obcasie. Chociaż i tak nie noszę tego typu butów. 90 % to trampki.
7. Czy masz dobre oceny?
Odp. Tak. Dużo osób mówi na mnie "kujon", chociaż ja nie uważam się za kujona. Zapamiętuję z lekcji i powtarzam w domu. To tyle.
8. Ulubiony kolor.
Odp. Jak już mówiłam w video. Bordowy i brzoskwiniowy.
9. Czy pijesz napoje energetyzujące? 
Odp. Nie. 
10. Czy pijesz soki?
Odp. Piję soki.
11. Czy lubisz pływać?
Odp. Nie. Nie lubię pływać dla przyjemności. Nudzi mnie pójście na basen i pływanie przez całą godzinę.
12. Czy jesz frytki widelcem?
Odp. Jak mama patrzy to tak, jak nie patrzy- nie. xd
13. Ulubiony krem do twarzy.
Odp. Nie mam.
14. Czy chciałabyś wyjść za mąż?
Odp. Teraz o tym nie myślę, ale w przyszłości chciałabym.
15. Czy łatwo się denerwujesz?
Odp. Raczej nie. Chyba, że na brata. On mnie wkurza xd.
16. Czy wierzysz w duchy?
Odp. Mhm.. Chyba tak, ale szczerze to nie potrafię chyba na to odpowiedzieć, bo nie widziałam nigdy ducha.
17. Masz jakieś fobie?
Odp. Można uznać, że mam klaustrofobię. Chociaż nie wiem czy to jest to, bo mogę siedzieć w małym pokoju i nie mam z tym problemu, ale gdyby ktoś mnie w takim pokoju zamknął na klucz i wiedziałabym, że nie wyjdę, póki ta osoba mnie nie wypuści, to wpadłabym w panikę.
Jak widzę pająka na ścianie to mi odbija. Nie boję się ich, ale brzydzę. Są okropne.
18. Obgryzasz paznokcie?
Odp. Kiedyś, jak byłam mała, obgryzałam. Fuuj. Teraz już nie.
19. Czy zetknęłaś się kiedyś ze śmiercią?
Odp. Miałam taki wypadek, chociaż... Nie wiem czy mogłam przy tym umrzeć. Była taka sytuacja, że kiedyś jak budowali blok na moim osiedlu i wykopali na ten blok już taką dziurę, chyba żeby zrobić tam piwnicę czy coś. Była wtedy zima, w tej dziurze była zamarznięta woda, byłam wtedy mała (byłam chyba w pierwszej cz drugiej klasie) i weszłam na ten lód. Była odwilż, lód się pode mną załamał i wpadłam po szyję do tej lodowatej wody. Koleżanka próbowała mnie wtedy wyjąć i sama wpadła. Jakoś wyszłyśmy, ale byłyśmy całe mokre. Wróciłam do domu, mama otworzyła drzwi, ale od razu odeszła do pokoju, ja szybko wbiegłam do łazienki i przebrałam się w suche jeansy. Moja mama dowiedziała się o tym dopiero rok temu. Jeszcze raz- nie wiem, czy mogłam podczas tego umrzeć, ale było to chyba najbliższe śmierci wydarzenie.
20. Pijesz kawę?
Odp. Ymm... Rzadko, ok. raz na miesiąc. Ale nie jakieś rozpuszczalne tylko cappucino.

Na koniec- fotki.


Jak podoba wam się TAG? Jesteście za tym żeby było ich więcej? Macie jakieś pomysły? Piszcie w komentarzach!



16 komentarzy:

  1. fajny tag . ;d

    zapraszam do mnie : orbii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. mi bardzo się podobał, proszę o więcej ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Potwierdzam ! Zdjęcia super ! *.*
    ___________________________________________
    Zajrzysz ?; aliswi995.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. 19 odpowiedź straszna. ;) hah.
    fajne odpowiedzi. zapraszam w wolnej chwili do mnie
    best-frieend.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe odpowiedzi. :)

    Zapraszam. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny blog obserwuję < 333
    liczę na wzajemność
    marta51.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawy post ^^
    zapraszam do mnie: damnot.blogspot.com
    mam nadzieję, że mój blog również ci się spodoba i go zaobserwujesz ;3

    OdpowiedzUsuń
  8. O to widze, że mamy dużo wspólnego,hihi :D
    Ciekawe są tego typu post, mogłabyś je robić częściej ;>
    Ładne zdjęcia *_*
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Heej. Zostawiłaś u mnie komentarz z pytaniem o obserwacje. Zaobserwowałam cie i liczę że ty teraz zrobisz to samo :P

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie tak samo zapytałaś czy obserwujemy no to zaobserwuj mnie to ja ciebie tez ok?
    Zapraszam do mnie trendy-clours.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybacz, ale nie mogę znaleźć Twojego bloga.

      Usuń
  11. Niezły blog ! Ale jak piszesz takie pytania i odp czy coś to przerywaj czy coś bo oczopląsu można dostać :DDD

    OdpowiedzUsuń

Obraźliwe komentarze nie zostaną tolerowane.
Dziękuję Wam za każdy miły komentarz! ♥