2013/05/09

sny

Dzisiaj mam dla Was post do którego zainspirowała mnie Gosia (taa... znowu robię jej reklamę, ale co tam, bo jej blog jest świetny, więc wpadajcie do niej i obserwujcie. Przeczytajcie kilka postów, ona pisze jakby blogowała od lat ; o). Opiszę Wam tutaj kilka moich snów, ponieważ moje sny są na prawdę bardzo dziwne. Uprzedzam Wasze pytania: nie, nie biorę nic. hahahah

1. Byłam sobie na dworze gdy nagle zobaczyłam pod moim blokiem Justina i Selenę którzy się przytulali i płakali. Podeszłam do nich i zapytałam co się dzieje. Selena spojrzała na mnie i gdy chciała już coś powiedzieć to... zamieniła się w bałwana. To samo Justin. Powiedzieli mi, że odczarować ich może jedynie mój sąsiad, ale nie zrobi tego, bo... nie może dosięgnąć pilota. Najgorsze było to, że było lato, a oni powoli się topili. Zrobiło mi się przykro i postanowiłam im pomóc. Okazało się, że jestem czarodziejką (O__O) i muszę rzucić na nich jakiś czar, ale nie znałam go, więc musiałam zapytać sąsiada. Zgodził się pod warunkiem, że podam mu pilota. Dobra, podałam. Dał zaklęcie. Odczarowałam ich. Happy end.

2. Siedzę sobie w wannie, kąpię się, wszystko spoko. Słyszę, że ktoś dzwoni do drzwi, mama otwiera. Po chwili mnie woła, bo mówi, że ktoś do mnie. Dobra. Wychodzę z wanny, wycieram się, ubieram. Wychodzę z łazienki i kto tam stoi? One Direction. Zaniemówiłam. Oni do mnie mówią, że robili losowanie w którym losowali państwa- wylosowali Polskę. Później losowali województwa- wylosowali Pomorskie. Później, że losowali miasta- wylosowali moje miasto! A na końcu, że losowali po nazwiskach wszystkie Directionerki. Kogo wylosowali? MNIE. Okazało się, że wygrałam bilet na koncert.Weszli do mnie do domu, zaczęliśmy gadać itp. Później wyszli, ale Harry jeszcze został. Dał mi bilet, uśmiechnął się i poszedł. Później przyszedł dzień koncertu. Pamiętam ostatnią rzecz z tego snu to to jak śpiewali piosenkę z dedykacją dla mnie. O matko, marzenia. *-* A wiecie co było najdziwniejsze w tym śnie? Cały był po angielsku, a ja wszystko rozumiałam.

3. Wyszłam z Lordzikiem na spacer. Idziemy sobie łąką a w pewnym momencie wokół nas zaczyna lecieć muzyczka "pudi pudi", mój piesek zamienia się w jednorożca, ja na niego siadam i lecimy w chmury! Latamy tam, niebo jest różowe, chmurki niebieskie, a obok nas jest tęcza. 
4. Idę sobie w szkole i noszę z kolegami jakieś worki (O.O). W pewnym momencie z mojego worka wyskakuje jakiś facet z pianką do golenia na twarzy, golarką w jednej ręce i w fioletowym szlafroku i krzyczy, że to sen i mam się natychmiast obudzić. Obudziłam się.

5. Śniło mi się, że pojechałam na wakacje do Norwegii i do miasta w którym mieszka Lucy. Byłam u niej w domu i gadałyśmy z jakimiś jej znajomymi przez skype. Później przyszła do niej Asil i stwierdziłyśmy, że nie ma po co siedzieć na kompie w ładną pogodę więc wyszłyśmy na dwór. Stwierdziłyśmy, że pójdziemy do nawiedzonego domu. A skoro to miał być nawiedzony dom to zadzwoniłam po moje dwie koleżanki. Paulinę i Kornelie. Przyszły w 5 minut chociaż byłam w Norwegii, ale to pomińmy. xd Poszłyśmy do tego domu, ale od razu wróciłyśmy, bo za bardzo się bałyśmy. Wracając zorientowałyśmy się, że nie ma Pauli, więc zawróciłyśmy do tego domu. Wołałyśmy ją, a ona nam odpowiadała, ale nie wiedziałyśmy skąd. Ja idę, idę, szukam i bum. Wpadłam do jakiejś dziury. Kto tam był? Paulina. Zaczęłyśmy wołać Łucję, Asil i Nele, ale nam nie odpowiadały. Zobaczyłam obok nas jakąś dziwną siatkę i powiedziałam żebyśmy się po niej wspięły. Nie wiem czy nam się udało, bo dalej nie pamiętam...

6. Ten sen miałam dzień przed tym gdy jechałam kupić bluzkę 1D do cubusa. Śniło mi się, że nie mogłam jechać więc poprosiłam Gosię żeby kupiła mi tą bluzkę, a ja jej później oddam kasę. Zgodziła się. Następnego dnia przychodzi do mnie i daje mi bluzkę. Jaka była? Ogromna. Krótki rękawek miałam jak długi i była ona mi do kolan jak nie dłuższa. Pomyślałam Co tam? Ważne, że jest. Ale tak sobie wieczorem siedzę, siedzę i myślę kurde, trochę głupio taką dużą. Pójdę ją wymienić dzisiaj po zamknięciu. Idę do sklepu, chcę już ją zamienić, a tam kto? Moja babcia! Co powiedziała? Chciałam Ci wziąć mniejszą bluzkę, ale musiałam teraz, bo w dzień mnie światło razi. 

To nieliczne z moich dziwnych snów. Na prawdę. Przynajmniej 5 razy w tygodniu mam dziwny sen. Nie wiem czym to jest spowodowane, ale co tam. Przynajmniej jest się z czego rano pośmiać. :D

A czy Wy macie czasami takie dziwne sny? Napiszcie o nich w komentarzach! Który według Was z moich był najdziwniejszy? 

44 komentarze:

  1. O Boże, co ty bierzesz ? XD Ach, uwielbiam Twoje sny! <3

    rubinowe-wino.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekaj, czerwona wstążka to? ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. chyba ten z kolesiem w szlafroku xD ja mialam kiedys sen ze zulam gume.tak to byl caly sen :D ostatnio mi sie snilo ze jakis sklep sprzedawal koce ktore jak sie nimi owinelo to cie pozeraly :P

    polkadots-all-over.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. myślę , że koleś w szlafroku .
    Wpadniesz i zareklamujesz ? ;3
    http://staybloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Miewam dziwne sny, ale zdecydowanie za rzadko :) Napisałaś to tak ciekawie, że aż chciało się czytać! :)

    Zapraszam
    http://dominika-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja sny, które pamiętam w całości, miewam bardzo rzadko... w ogóle rzadko mi się cokolwiek śni xD
    Moe kiedyś napiszę podobnego posta :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiem co bierzesz ale też to chcę ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. hahhaha! ostatni wymiata! z babcią! tekst, jakby była wampirem xd :D
    też chcę, ja nigdy nic nie pamiętam ;c
    raz mi się śniło z 1D, to miałam podać Harry'emu kartke, żeby mnie follował na twitterze i dosięgłam jego palca sie obudziłam :(

    http://begin-with-nothing.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. No nie powiem masz dziwaczne sny :P
    Też mam takie czasem :P
    No może nie dosłownie bo raczej ja nie biorę tego co ty bo moje nie są aż tak dziwaczne :P
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie INNA
    http://zjednoczona.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. hahaha masz bardzo zabawne sny, najlepsze chyba z tym sąsiadem i pilotem :D
    mi się ostatnio śniło, że mnie jakiś menel porwał, schował mnie do worka i krzyczał, zę to wina Tuska xd

    OdpowiedzUsuń
  11. Tez miewam dziwne sny.. Wczoraj snilo mi sie, ze bralam slub z Niallem , a kiedy ksiadz zapytal sie czy ktos ma cos przeciwko, w drzwiach kosciola stanal Harry i krzyknal: Tak, nie kupila mu kurczaka! Nie wiem co to mialo znaczyc XD

    Jak dla mnie najpiekniejszy byl ten z 1D XD

    Zapraszan do mnie: karola-oliv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. hahahha zabawne te sny, najlepsze z jednorożcem. :D
    http://oliwia-zofia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. hahaha, wszstkie mnie rozwaliły.
    one directio... moje marzenie <3
    best-frieend.blogspot.com zapraszam. :3

    OdpowiedzUsuń
  14. Ahahahaha <3 najlepszy z psem jednorożcem i 1D


    juliabloger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Hahahaha zarąbiaszcze sny <3 Ja też mam takie dziwaczne i jak opowiadam o nich przyjaciółce to sie ze mnie brechta że mi rodzice coś dosypują do jedzenia O.O.. xD
    xoxo

    xyma-xymaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha mam dokładnie tak samo, pjona! :D

      Usuń
  16. ja moza powiedziec ze mialam 2 czesci zwojązane ze sobą były one w szkole do ktorej chodizlam w 1-3 to bylo tam dziwne nie chce opowiadac

    albo raz mialam jak bylam w basenie na dworze bylo mnóstwo wiary i nagle widziałam harrego<3 z 1d!
    na początku zwątiplam czy to on! żeby sobie siary nie na robic choc to byl sen
    podeszlam do niego i co bylo gadalismy po polsku i nie pamietam o czym chyba czy to ty itp haha;D

    OdpowiedzUsuń
  17. ja mam mnóstwo snów z bieberem dobrze że nie jestem jedyna

    OdpowiedzUsuń
  18. haha ale masz sny! ja rzadko kiedy je pamiętam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Sen z babcią xD
    Ja moich snów już rano raczej nie pamiętam, aczkolwiek niektóre zostały w mojej pamięci i to mnie przeraża ;_;
    tak 1/2 z nich jest o tym że jadę na jednorożcu >.<

    OdpowiedzUsuń
  20. Naprawdę masz ciekawe sny...jeśli chodzi o sen z nr 2 to moja przyjaciółka też miała sen z 1d i też go miała po angielsku ;D

    OdpowiedzUsuń
  21. hej chciałam tylko napisać że na moim blogu swag-swaggy-l.blogspot.com
    zatagowałam cię :)
    pytania na blogu <3

    OdpowiedzUsuń
  22. mam wiele dziwnych sńow,hahah ale twoje są śmieszne selena i justin we bałwana


    sycaaaaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja mam czasem bardzo dziwne sny. A niektóre znów sa takie, które chciałabym, żeby się spełniły.

    OdpowiedzUsuń
  24. hahah jak czytałam twój post to aż śmiałam sie do laptopa:)najlepszy sen to ten z 1d:)Ja też często mam dziwne sny i potem rano się budze i sama się zastanawiam czy czegoś przed spaniem nie brałam:)Chyba za późno jem kolację i potem mam dziwaczne sny:D zapraszam;
    martina1203.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. ale sny hahhaahhahahhahah

    OdpowiedzUsuń
  26. hah, ciekawe sny :D

    Zapraszam na konkurs-
    http://nats-naats.blogspot.com/2013/05/konkurs-wygraj-wymarzony-nagowek-taki.html

    OdpowiedzUsuń
  27. świetny masz wpis :)

    zapraszam do mnie : http://asia-assia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja też czasem mam takie dziwne sny że aż głowa boli:P
    Czasem jestem aż zdziwiona skąd się to bierze:P

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja właściwie nigdy nie pamiętam swoich snów ;<

    http://marpleous.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajny bloog :)

    http://tunia-ti.blogspot.com/ zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Rzadko pamiętam swoje sny, albo zapominam po pewnym czasie.
    cassie-ins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. hah, puddi puddi xdzazdroszczę takich snów :) 1D *.*
    zostałaś nominowana do tag'u "mam pasję, bitch"
    szczegóły tu ---> http://cynka-cynkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Mam identyczne okulary, też takie z takimi srebrnymi kółeczkami na zakończeniach. Zapraszam do mnie, bo właśnie skończyłam posta ze zdjęciami, na których mam te okulary ;)

    http://blogmadzidobrzeradzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. OMG ! To z tym jednorożcem dowaliłaś xd !

    OdpowiedzUsuń
  35. haha śmieszne te sny :D ja mam czasami takie sny że jestem w domu i nagle jestem w Afryce O.o nie ogarniam xd

    http://any-bloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Ale fajny blog http://weraa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Haha mnie się kiedyś śniło, że jestem w ciąży... Przychodzę do domu patrzę a tu taki brzuch jak w 9 miesiącu. Rodzice źli itd. A ja mówię, że to niemożliwe.. Pojechaliśmy do lekarza i okazało się, ze mam jakąś alergię i przez nią wiatropylność i nie ma na to leku i co wiosnę będę miała kolejne dziecko. O.o

    Ale Twoje sny są naprawdę dziwaczne :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Hahahha, wszystkie były bombowe XD Mi się od dawna nic takiego nie śniło, a szkoda!

    itslonelythings.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Obraźliwe komentarze nie zostaną tolerowane.
Dziękuję Wam za każdy miły komentarz! ♥