2013/07/23

biwak!

Heeeej kochani!
Wczoraj wieczorem wróciłam z biwaku. Czy mi się podobało? Mało powiedziane! The Best biwak ever! Co tam robiliśmy? Wieeeeeleeee rzeczy. Przez pierwsze 4-5 dni nie robiłyśmy nic za ciekawego. Tylko grałyśmy w badmintona, sqap'a (sqaup squap piłkę łap!), chodziłyśmy na spacery itp. Jakość we wtorek wyszło słońce, więc poszłyśmy się kąpać na plażę. Weszłyśmy, ale niestety woda była dość zimna i wyszłyśmy dość szybko. W ciągu następnych dni było baardzo gorąco, więc na plaży spędzałyśmy większość czasu. Mimo tego, że do tego ośrodka na biwaki przyjeżdżam kilka razy w roku od ok. 4 lat, to i tak spędzając tam czas ze znajomymi było o wiele lepiej!
Najlepsze przygody jakie nas tam spotkały:
Siedzimy sobie w namiocie i ładujemy sobie telefony, w pewnym momencie słyszmy jakieś strzelanie, zaczynamy się drzeć, ale oczywiście nikt nas nie słyszy, idziemy na koniec namiotu jak najdalej od tego strzelania i z tego miejsca zaczynają normalnie na cały namiot, strzelać fajerwerki! My się drzemy, żeby moja mama nam odłączyła prąd, ale oczywiście akurat wtedy musiała być na spacerze. Gosi udało się przejść do wyjścia namiotu i wybiegła na skarpetkach odłączyć ten prąd. Boże... Przygoda życia. Wiecie co się stało? Ładowarka Gosi wybuchła! Normalnie wybuchła i jest w częściach. Nie wiem jak to się stało, ale... prawie mi tyłek wybuchł. XD Dosłownie, ja w ostatniej sekundzie odskoczyłam.
Płyniemy sobie rowerkiem wodnym, ale już na samym początku nam się wydawało, że jest z nim coś nie tak, w pewnym momencie... straciliśmy sterowność i kręciliśmy się w kółko i w kółko.. Nie dało się płynąć, na szczęście byliśmy przy wyspie, więc podprowadziliśmy do niej rowerek. Niestety, nie mieliśmy telefonów, więc musieliśmy się drzeć po pomoc. Moja mama nie odbierała telefonu (jak przypłynęli pewni ludzie, to nam pożyczyli telefon), więc musieli nas holować. Później tacy przystojni ratownicy się z nas śmiali :< XDD I jeden do nas podchodzi i "nie wiem co wyście tam robiły, ale... ster jest złamany" Hahaha.
Miałyśmy bardzo dużo przygód z chłopakami. Je też mogę Wam opisać.
Kąpałyśmy się w jeziorze (właśnie we wtorek), kąpiemy się, kąpiemy, a tam pomostem idzie taki przystoojny chłopak (właśnie ten, co się z nas śmiał i wtedy do nas podszedł i powiedział, że ster jest złamany) . Wyglądał jak Will z H2o, tylko, że był szczuplejszy, miał dłuższą grzywkę i młodszą twarz. Kaloryferek też miał <3 No i my se mówimy, Jezu jaki śliczny. Później się okazało, że nazywa się Mikołaj (mówię na niego Miki :D:D) i CHYBA dorabiał tu w wakacje. Tzn... na pewno tam pracował, to na 100%, bo mu płaciłyśmy za rowerek, on tam czyścił te rowerki i ogólnie zajmował się tym sprzętem wodnym. 
Prawie codziennie wieczorem, po 22, graliśmy z latarkami w podchody. Nie wiem w sumie, czy można to nazwać podchodami, ale to było coś takiego, że dzieliliśmy się na dwie grupy i jedna grupa uciekała (tylko w ośrodku) i musiała dawać znaki latarką co jakiś czas, a druga drużyna ich szukała. No i właśnie wracając raz z podchodów, patrzymy, a w takim aucie tacy przyystoojni chlopcy siedzą. Później okazało się, że rozbili namiot koło nas. Oto kilka rozmów z nimi:
Chłopcy z namiotu obok: hej dziewczęta!
Ja: hej chłopczęta!

Chłopaki z namiotu obok: księżniczki czekajcie!
Ja: książe!
Magda: POKARZ MI SWOJE BERŁO! (hmm.. chyba każdy wie o co chodzi xd)


My: co robicie?
Oni: dusimy się.
Gosia: Chętnie zrobię wam reanimację!

Oni: gdzie idziecie?
Gosia i Magda: do namiotu..
Ja: SWOJEGO
Oni: chodźcie do nas
chwila ciszy..
Oni: gdzie macie namiot?
A my takie "Bitch Please", bo rano chodzili koło naszego namiotu ciągle i się na nas gapili, no i raz jak myśmy były na placu, z którego widziałyśmy nasz namiot, to zobaczyłyśmy, że oni tam szli i tak.. najpierw spojrzeli do stołu, czy tam nie siedzimy, a później się jeszcze oglądali na nasz namiot, więc... Ogólnie to o nich dowiedziałyśmy się, że jeden ma 17, drugi 19, a trzeci 20 ileś lat i są ze Starogardu Gdańskiego. Chciałyśmy wziąć ich numer, ale jak wróciłyśmy z mycia, to oni już spali (to było koło 1), a rano się okazało, że już wyjechali :c

Ja: Da się to jeszcze naprawić?
Miki: taa.. ale nie teraz, później.
Miki sobie już odchodzi, a Gosia do niego "fajny brzuch!" hahah ten jego uśmiech wtedy xd

I ostatnie, to, jak szłyśmy sobie na spacer, i za naszym ośrodkiem są takie campingi i tam byli tacy ładni chłopacy, którzy chyba mieli gruby melanż, bo muzyka na fula, jeden tańczy na stole i my sobie idziemy a oni krzyczą "dupy idą!" i "ale młode!" i "siemaa!" a my "hejj" i poszłyśmy, a później wracając my się na nich patrzymy, oni na nas i taka cisza, a po chwili my się zaczynamy śmiać, a oni "PRZEGRAŁYŚCIE!" a ja "co?" a oni "zaśmiałyście się!" a my takie "eeeee" xd no i oni sobie zrobili zakład, który nas złapie za dupe, więc przyspieszyłyśmy. A tam był taki jeden facet, normalnie jak model! Ciemne włosy, duże oczy, opalony, kaloryferek i do nas pomachał. Następnego dnia ich spotkałyśmy na plaży, ale myślałyśmy, że nas nie pamiętają, bo byli ostro napici, ale jednak patrzyli na nas, śmiali się i się przywitali. Wieczorem poszłyśmy do sklepu i oni za nami jechali autem i nam zaczęli machać (i tak patrzyłyśmy głównie na tego modela, bo on otworzył okno i machał najbardziej XD) okazało się, że już wyjeżdżają.. A szkoda. 
No... nie wiem co Wam tutaj jeszcze napisać. Jeżeli chcecie zobaczyć opis tego wyjazdu z perspektywy Gosi, to proszę KLIKNIJ TUTAJ, tutaj jest link do posta (?) na fbl Gosi, w którym opisała nasz biwak.























Wiem, że post był długi i, że pewnie 90% z Was go nie przeczytało, ale trudno. Chciałam się podzielić z Wami emocjami, jakie przeżyłam na biwaku i jeżeli kogoś to ciekawi to niech czyta, jak nie to trudno :)
PS. Znalazłam Mikołaja na fb, ale nie zaproszę go, bo mnie już w ogóle uzna za totalnie psychiczną XD

____________________________________________________________________________________

Nowości z sheinside.com 

tutaj: klik
 tutaj: klik
tutaj: klik
tutaj: klik

56 komentarzy:

  1. Jezus musiało być tam zajebiście .Śliczne spodenki

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne, że się dobrze bawiłaś^^
    Fajny ten biwak^^ Szalone Wy^^
    Pozdrawiam ;*


    Miśka

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie ładne zdjęcia! Ślicznie ci w koku :)


    Zapraszam
    http://dominika-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteście szalone!: )
    Najlepsze z wybuchnięciem ładowarki, ja też kiedyś tak miałam, ale na zielonej szkole, w hotelu kiedy była burz.

    Super rzeczy z sheinside.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne zdjęcia ♥.♥
    To 2 boooskie *_____________*
    http://staybloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Przeczytałam całego posta i nie żałuję. Czytając go śmiała się xd. Widacvze się dobrze bawiłas. ŚlicZne spodenki :-*

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie miałyście na tym biwaku :D
    Nowości świetne :))

    lifestyle-lenny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Hah, śmieszne dialogi :D Super rzeczy z sheinside

    Jeśli będziesz miała czas, wpadnij na mojego bloga ;)
    palyna-paulina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Usmialam sie przy tej histori z ladowarka i tej ze sterami :D
    O jeju, o jeju, ale piekna ta bluzka z czaszka! Zazdroszcze, strasznie zazdroszcze. Kocham czaszki.
    Pozdrawiam!




    maybe-come-true.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja przeczytałam całe :)
    Hmnnn... Też uwielbiam takie wyjazdy. I też na jednym z nich poznałam Mikołaja.
    Fajny post zapraszam:
    http://olccia-olcia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Spodenki *_* współpracujesz z tą firmą?

    OdpowiedzUsuń
  12. hahaha, rozbawiłaś mnie do łez xD

    OdpowiedzUsuń
  13. To musiało być bardzo fajnie. <3
    Śliczne rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  14. Przeczytałam całe :P Zazdroszczę takich wakacji.
    Jak tam wrażenia po 3 rocznicy powstania 1D? :')

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uczucie nie do opisania, już 3 lata, Boże.. A chce mi się ryczeć, że nie jestem z nimi od początku :'(

      Usuń
  15. Przeczytałam cały post, i zazdroszczę biwaku, ja takiego nigdy nie przeżyłam ;)

    zapraszam - julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Super,kocham!


    Zapraszam na konkurs:
    http://meg-aniaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Zazdroszczę tego biwaku :) Chcę tam jechać :P I ładne te ubranka :) Spodenki naj ! *.*

    meery-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Musiało być fajne *.* Śliczne ciuszki ;*

    ~allly-all.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. ale miałaś fajniee !! :D

    diamonds44.blogspot.com skomentuj :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Hahaha przeczytałam wszystko i leżę ze śmiechu :D hahahaha
    Zarywali tylko starsi :D haha
    A ciuchy świetne, szczególnie szorty *.*
    Haha :D Zapraszam do mnie :) bukaziom.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo podobają mi się zdjęcia zachodu słońca. :)
    Jeśli masz ochotę i czas wpadnij do mnie: http://oliwia-zofia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Przeczytałam całe juhu! Następnym razem zabierz mnie xd
    oliwia-bloguje.blogspot.com
    Ja się więcej na gg dowiem, to sobie zapamiętaj !:D

    OdpowiedzUsuń
  23. Hahahaha super biwak ! Chciałabym na taki pojechać ... Śliczne zdjęcia i fajne ciuchy <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja przeczyalam do konca! ale mialas super wakacje! <3

    OdpowiedzUsuń
  25. No to miło spędziłaś czas ;) Świetne historie :D Zdjęcia jeziora są meega!
    O, i ładne nowości ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. pozazdrościć wakacji!
    zapraszam do mnie: http://sonja-soonja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Zazdroszczę wakacji ;3
    Serdecznie zapraszam do komentowania i obserwowania mojego bloga : http://asssia-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny blog ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    http://bezzers4ever.blogspot.com
    http://la-petite-world.blogspot.com

    XOXO Zosia ;*

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne zdjęcia ;) Piękne ubrania *.*
    http://camillaloveblog.blogspot.com/ Zapraszam do komentowania nowego wpisu ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. no to rzeczywiście musiało być fajnie!:D

    http://j-julencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Też muszę kiedyś pojechać na taki biwak ;3
    Ale przeżycia xD Najlepsza ładowarka i rowerek :D Oj, Julita, Tobie to tylko pozazdrościć ;)
    Gdzie to dokładnie było??

    weroni-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. świetny blog :D cieszę się, że biwak Ci się udał :) obserwuję i proszę o to samo z Twojej strony :D

    http://fake-peoople.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Haha, przeczytałam cały post i w jakiś niewyjaśniony sposób znalazłam się na podłodze a nade mną kuzynka stoi z takim wyrazem twarzy "WTF?". Okazało się później że zaczęłam się histerycznie śmiać XD
    Super, że biwak Ci się udał. Fantastyczny post, w ogóle ładnie piszesz. Podoba mi się barzo wygląd bloga *---*
    Oj, July, July- masz branie u facetów, z tego co widzę XD
    Zapraszam na mojego (dopiero początkującego)
    http://dont-worry-be-haappy.blogspot.com/
    +obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. świetny blog świetne ubrania i wspaniałe masz wakacje też chce takie
    + zapraszam http://susan-zuza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetna notka i zdjęcia! :)

    +obserwuję
    schodowsieniepali.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. świetny blog
    Wpadniesz, skomentujesz, zaobserwujesz (zacznij ja się odwdzięczę) to dla mnie ważne
    ZAPRASZAM !!!!
    http://tiffani426.blogspot.com/
    + mogę zrobić dla cb banner będziesz zadowolona jeśli jestes zainteresowana wpadnij tu http://tiffani426.blogspot.com/2013/07/nagowki-bannery-za-reklame.html

    OdpowiedzUsuń
  37. no no ale się działo ;d z tego co opisujesz to musi być świetna przygoda taki biwak, jednak to chyba nie dla mnie. Wolę ciepłe łóżeczko od spania w namiocie, heh "nie lubię przyrody" :)

    http://ally-ay.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Haha fajnie masz na tym biwaku :3

    justice-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. No to chyba biwak udany ? ;)
    Super post !


    sophia-sophiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. przeczytałam całe :)
    hahahaha.. miałam beke hehe ;33
    cieszę się, że biwak ci się udał ;d
    śliczne zdjęcia (śliczna ty *_*)

    http://merry-merrry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. piekne niebo..naprawde jestem zachwycona ;d

    OdpowiedzUsuń
  42. świetny post :)

    teraz mam ochotę na jakiś biwak

    OdpowiedzUsuń
  43. jak się robi takie shake? czy jak to się tam nazywa... ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myśmy to kupiły w sklepie hahah, ale wydaje mi się, że kruszy się lód i dolewa tam jakiegoś soku. Przynajmniej tak to wygląda.. xd

      Usuń
    2. tzn, nie w sklepie tylko lodziarni.

      Usuń
  44. Fajny blog ;D
    + obserwuje
    zapraszam do mnie http://live-like4s.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. zappy <3 super blog, obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  46. I'll right away snatch your rss as I can't find your email subscription link or newsletter service.
    Do you have any? Kindly permit me realize in order that I could subscribe.

    Thanks.

    Look at my page; CaseyFAquilera

    OdpowiedzUsuń
  47. Thanks for one's marvelous posting! I quite enjoyed reading it, you are a great author.I will
    remember to bookmark your blog and definitely will
    come back later in life. I want to encourage one to continue your great posts, have a nice morning!



    Here is my web site ... StarrYWoock

    OdpowiedzUsuń
  48. Aw, this was a really nice post. Finding the time and actual effort to create a very good article… but what can I say… I procrastinate a lot and never seem to get nearly anything done.


    Feel free to visit my blog YevetteYEkwall

    OdpowiedzUsuń
  49. Wow, this article is good, my younger sister is analyzing these things, so I am going to let know her.


    my site ... EthelynESaurez

    OdpowiedzUsuń

Obraźliwe komentarze nie zostaną tolerowane.
Dziękuję Wam za każdy miły komentarz! ♥