2013/08/19

summer haul

Hej! Mam dzisiaj dla Was summer haul w którym pokażę rzeczy które zakupiłam w te wakacje (bo załóżmy, że lato się zaczęło wtedy kiedy wakacje xd). Wiem, że na początku mówię, że dawno nie nagrywałam, ale ten filmik był nagrany przed summer morning routine i to dlatego. Dzisiaj pierwszy raz mam dla Was filmik nagrany moim telefonem więc mamy HD! Włączcie je <3


jak się podoba?

48 komentarzy:

  1. filmik świetny! <3 Jak każdy :) OBSERWUJĘ ♥
    ______________________________________
    Zapraszam do siebie: http://roksana-roksaana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny filmik :)
    http://weraaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. O ! Jaki Świetny filmik ♥
    Śliczne masz ciuchy !

    boredomoe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. super filmik!
    Można wiedzieć, jaki masz model telefonu? :)
    yayallyyay.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeju myślałam że to lustrzank,hahaha. To masz nową kamerkę :)
    Fajny haul

    http://asssia-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowne spodenki <3

    http://ja-schizy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. StrasZnie podobają mi się szorty w simpsony i ten sweterek z jeleniem :-*

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne rzeczy ! Masz bardzo fajny głos <3 haha z serii ♥ Nagrywaj częściej filmiki !

    meryandblue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Super filmik !!! July !!! Czemu ty w siebie nie wierzysz ??? Czemu mówisz,że już nikt może cie nie pamiętać ??!! Masz świetnego bloga ! Świetne filmiki ! Ty jesteś świetna !!! Uwież w końcu w siebie ! :)

    meery-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. super filmik :)

    merry-merrry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Oczywiście łapka w góre leci :D
    Super filmik :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Super filmik. Fajne rzeczy zakupiłaś. :D

    http://neverstopdreamingandnevergiveup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. podoba mi się filmik :D

    http://chesire-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak zwykle filmik wyszedł ci świetnie! :)
    A ciuchy cudowne! <3

    sprawic-aby-sny-byly-realne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeśli mogę się zapytać to współpracę z firmą sheinside zaczełaś poprzez wysłanie maila do nich czy poprostu zamieściłaś banner i liczba wejść zaczęła to wszystko ?

    zrob o tym kolejnego posta jesli możesz. napewno dużo blogerkom się przyda:)

    wika-wikaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najpierw napisałam maila. Po co drugi post jak jeden już jest? Po co pisać dwa razy to samo?

      Usuń
  16. Świetny filmik :) subskrybuje i łapka w górę jest :D
    Zapraszam:
    www.fashioncarolinna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja obejrzałam od początku do końca! :D
    Świetne ubrania. Też sądzę, że lepiej kupić 4 pary zwykłych trampek niż jedne conversy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja obejrzałam od samego początku do ostatniej sekundy. :)

    http://gusto-ko-kendi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. te szorty są boskie ♥ zakochałam sie w nich

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajny filmik czekam na więcej :)
    hitoshy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja obejrzałam od początku do końca :)

    Super ciuchy, masz gust!

    http://maddie-blog013.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Naprawdę świetne rzeczy i filmik ma bardzo dobrą jakość :)
    Nagraj back to school haul! :)

    mint-shirt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny filmik <3 July w HD *u* xDD Ja mam converse, ale uważam tak samo jak ty :)

    my-beautifull-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. To chyba mój ulubiony ze wszystkich twoich filmików <3 Nagrywaj telefonem, jakość jest o niebo lepsza :)


    Zapraszam
    http://dominika-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Ta bluzka, którą masz na sobie podczas filmiku jest świetna. Rzeczywiście te fredzle są niepotrzebne ;)

    victoria-lifee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. ty masz jakość HD w telefonie?? Zazdroszczę :DD
    http://theasiekk61.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Super są te rzeczy, a filmik był bardzo fajny, nie wiem co ty od niego chcesz :p

    http://marpleous.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny filmik, rzeczy też interesujące. Ja jako że mam słabość do Conversów czy Vansów, to jestem nieco innego zdania, ale prawda jest taka, że ekonomiczniej i taniej wychodzi kupić tańsze buty, za to w większym nakładzie. :D Mimo to muszę przyznać, że te Twoje mi się podobają. :)

    http://elliemaries.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. świetne rzeczy ;p
    ta bluzka co masz na sobie bardzo mi się podoba ;)

    http://ally-ay.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. boskie rzeczy :D

    wpadnij do mnie : eweelina-blog.blogspot.com - dopiero zaczynam ^^

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajne rzeczy,filmik też :D *.*

    justice-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. fajne rzeczy! Czy Lucy ma takie same szorty z simsonami? ;d

    ladifmel.blogspot.com

    obserwuję :3

    OdpowiedzUsuń
  33. Szkoda tylko, że nie pokazujesz na filmiku tych rzeczy na sobie :( Myślę, że wtedy byłoby ciekawiej. Ogólnie fajne rzeczy, a szczególnie bluzka z frędzelkami ;) NIE OBCINAJ ICH :D !!

    XOXO Wisia
    http://la-petite-world.blogspot.com
    Przyjmuję obserwację za obserwację xdd

    OdpowiedzUsuń
  34. Sorry, ale zdenerwowalo mnie to o tych butach. Patrz kupisz conversy starcza ci na 3,4 lata. a takie zwykle trampki na parę miesiecy. to już lepiej więcej zaplacic i mniec je na par lat niż kupic taniej i mieć na 2,3 miesiące. nie sądzisz? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, bo wielu osobom stopa jeszcze rośnie więc i tak te converse im starcza na kilka miesięcy. Poza tym wolę sobie w ciągu roku kupić 5-10 par różnych kolorów trampek i codziennie mieć inne buty niż kupić jedne converse i chodzić cały rok w jednych i tych samych.

      Usuń

Obraźliwe komentarze nie zostaną tolerowane.
Dziękuję Wam za każdy miły komentarz! ♥