2013/10/21

zwycięzca konkursu na post promujący

Hej!
Dzisiaj tylko taki post informacyjny, dlatego nawet nie możecie komentować, bo nie widzę takiej potrzeby :)
Więc w dzisiejszym poście chciałabym Wam przedstawić zwyciężczynię konkursu na post promujący na blogu moim i Wiśki. 

karla1612.blogspot.com

hciałabym wygrać ponieważ chciałabym być częścią czegoś czego nie znam. Blogowanie dopiero odkrywam i zaczynam dopiero mieć swoich czytelników. Chciałabym aby byli trochę bliżej i poznawali mnie. Czyż nie? Przecież o to chodzi w blogowaniu. Następny post na blogu dla mnie jest jak kolejny rozdział w książce, mogę patrzeć, czytać i uczyć się na błędach. Jestem na każdej stronie wspomnień, które zachowam właśnie dzięki blogu. Chciałabym pokazać siebie i swoją pasję. Ruszać się, dążyć do celów, wierzyć, bo o to chodzi. Dlatego chciałabym osiągnąć cel, który sobie wyznaczyłam. Chcę się dzielić z czytelnikami moją kreatywnością. Każdy komentarz, który dostaję, każde miłe słowo sprawia, że czuję, że się spełniam w tym co robię. Blog stał się już częścią mnie "Part of me" (tytuł bloga). Zawsze słuchając swojej ulubionej piosenki wkładam całe serce w napisanie posta. Staram się pisać też tak aby zmotywować ludzi do działania. Wszystko się zmienia. Ja się zmieniam i mój blog się zmienia. Nazywam się Karolina, bloga prowadzę od lipca tego roku. Mam tyle marzeń, tyle planów. Czasem dostaję niemiłe komentarze i wtedy jestem niepewna, ale muszę próbować. Każda róża ma kolec tak jak każda noc ma swój świt. Czasami jestem leniwa. Zaczynam się nudzić, bać. Czuję się ignorowana, szczęśliwa. Czasem duszę się własnymi słowami i piszę o tym. Zawsze będę mieć wspomnienia w których znajdę to kim chcę być. Spełniam marzenia, mam marzenia. Jednym z nich jest osiągnięcie sukcesu w blogowaniu i ciągle chcę wierzyć, że mi się uda. Mam nadzieję, że pomożecie mi w tym.

Dziękuję za przeczytanie :)
KaRla :)
Gratuluję Tobie i każdemu kto wziął udział! Na prawdę, bardzo trudno mi i Weronice było wybrać zwycięzcę... Było wiele ślicznych zgłoszeń, ale to spodobało nam się jednak najbardziej.
Zwyciężczynię prosimy o skontaktowanie się z nami na emaila :)
JESZCZE TAZ WSZYSTKIM GRATULUJĘ <3