2014/08/11

biwak 2014

Hej! Dzisiaj przychodzę z chyba wyczekiwanym przez Was postem, a mianowicie napiszę kilka słów o biwaku. Byłam na nim z Magdą, Gosią i Wiktorią, z czego Magda przyjechała dwa dni po nas z moim tatą. Rok temu też byłyśmy na wspólnym biwaku, tylko, że bez Wiktorii (tu macie link). Zwlekałam z napisaniem tego posta i jakoś za bardzo się tak nie paliłam na to, ponieważ w sumie w tym roku nie wydarzyło się nic nadzwyczajnego. Jeśli przeczytacie post z linka który podałam chwilę temu to zobaczycie, że wtedy działo się dużo więcej rzeczy, ale mimo wszystko biwak mi się podobał i będę go dobrze wspominała. Przez większość wyjazdu było baardzo gorąco, 30 stopni i ponad, więc dużą część czasu spędzałyśmy na plaży. Kąpałyśmy się, opalałyśmy. Ostatniego i przedostatniego dnia była ogromna burza. Najpierw w nocy, a później cały następny dzień. Haha, tego ostatniego dnia Wiktorii, mi i Gosi zachciało się pójść ostatni raz w tym roku na takie dobre lody włoskie w drugim ośrodku. Że właśnie przestało padać stwierdziłyśmy, że możemy pójść. Niestety..... w połowie drogi zaczęło padać i w ostatniej chwili wbiegłyśmy do sklepu. Dosłownie chwile po tym w sklepie zgasły światła, lało jak z cebra i była ogromna burza, którą musiałyśmy przeczekać w tym sklepie. Zachciało się nam lodów!
Grałyśmy w karty, badmintona, bule i inne tego typu gry. Wieczorem oglądałyśmy filmy do późna i gadałyśmy, spałyśmy w jednym namiocie, a moi rodzice z bratem w przyczepie. Pewnego wieczora po skończeniu oglądaniu filmu, było to po 24, poszłyśmy do łazienki umyć zęby. Gadałyśmy tam, śmiałyśmy się i tego typu rzeczy. Nagle do łazienki ze szczoteczką w buzi wchodzi jakaś kobieta. Staje przy umywalce i gapi się na nas- już wiedziałam, że zaraz coś powie. Nagle odzywa się "nie wiem czy wy wiecie, ale... jest po 23, prawie 24 i słychać was w całym ośrodku." my tak na nią patrzymy i nagle odzywa się Magda "ale my rozmawiamy tylko w łazience", a ona na to (UWAGA TEKST ROKU) "ale nie wiem czy wy wiecie, ale.... TU SĄ POGŁOSY"". NO NIEEEEEEEEEE, MYŚLAŁAM, ŻE SIĘ POSIKAM ZE ŚMIECHU. Wtedy ja i Gosia powiedziałyśmy coś w stylu, żeby nie spinała się do nas, tylko do zakonnic, które od kilku godzin drą się na cały ośrodek i śpiewają piosenki o Bogu, hahahaha (śpiewały do 3 w nocy ;_____;). A ona na to (UWAGA, DRUGI TEKST ROKU) "to, że one to robią, nie znaczy, że wy macie. W której wy klasie podstawówki jesteście? Jesteście w połowie podstawówki, czy na początku? CHYBA NA POCZĄTKU, TAK WNIOSKUJĘ PO WASZYM ZACHOWANIU."
No nie...... Śmiałyśmy się z tego przez całą resztę wyjazdu. Specjalnie siedziałyśmy ciągle koło jej namiotu i gadałyśmy coś typu:
Magda: jej namiot wygląda jak bunkier
Ja: przynajmniej nie słyszy pogłosów
albo
Ja: Gosia, w której klasie podstawówki jesteś, na początku czy w środku? Chyba na początku.
Gosia: PIERWSZY KWARTAŁ!!!!!!!!!
I tego typu rzeczy. Hahhahah, udawała, że nas nie słyszy, a jej mąż gapił się na nas jakby chciał nas zabić. Raz jak wieczorem wracałyśmy z plaży przechodząc obok specjalnie głośno mówiłyśmy "idziemy teraz do łazienki?", bo wiedziałyśmy, że pójdzie za nami. Wchodzimy do łazienki, a chwilę potem wchodzi Pogłoska, patrzy na nas i "co za niespodzianka", hahahah, ja nie wierzę. 
A tak mimo tego to nie działo się nic nadzwyczajnego. Chodziłyśmy po ośrodku, do innych ośrodków, na spacery, na lody i tego typu rzeczy. Właśnie tak to wyglądało- mam nadzieję, że zaspokoiłam Waszą ciekawość, hahahhah.

Chcielibyście z przyjaciółmi wybrać się na taki wyjazd?

43 komentarze:

  1. bardzo ładne zdjęcia, szczególnie te z jeziorem i łódkami, szalenie mi się podobają. :)
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie, każdy by chciał pojechać z przyjaciółmi na biwak bo to ciekawy wyjazd by był, śmiech i w ogóle :D
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. kurczę , ale wam fajnie , tak z przyjaciółkami na biwak :D
    ja bym się wybrała na taki wyjazd i chciała bym przeżyć tam jakąś przygodę :))
    http://przed-obieektywem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz śliczne spodenki :) Ja zawsze chciałam wyjechać na taki wyjazd ze znajomymi i mam nadzieję, że kiedyś będzie okazja, bo to zawsze niezapomniane wspomnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pozazdrościć wyjazdu! Z przyjaciółmi zawsze najlepiej :D
    Jesteście takie pozytywne <3

    http://kejtova.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  6. Te zdjęcie, na którym tak siedzisz zamyślona na moście ;-) Chyba najlepsze :D
    Wspaniale, że miałyście biwak.. Ja w zasadzie nigdy nie byłam na biwaku..;/ Ale lato się jeszcze nie skończyło ;-)
    Pozdrawiam ;*

    Miśka
    misiayou97.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. zazdroszczę biwaku. wspaniałe zdjęcia!

    will-remember-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja czesto z klasa jezdzilam na biwako :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta baba musiała być straszna :D fajnie spędziłyście czas, sama chciałabym pojechać na taki biwak :)

    http://natis-ka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjęcia! :)) Widać, że bardzo przyjemnie spędziłaś ten czas ;) Ja jeszcze nie miałam okazji wybrać się na biwak, ale mam nadzieję, że kiedyś mi się to uda, bo to naprawdę wspaniały sposób na spędzenie niezapomnianych chwil z przyjaciółmi!

    erii-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam biwaki, haha ta sytuacja z tą panią mnie rozśmieszyła :D

    karolablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Na biwaku musiało być super! ♥
    Ja ostatnio byłam z moją przyjaciółką tydzień na działce ;)

    http://dziennik-zuuzu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie byłam na biwaku:/ Jedynie, jeśli chodzi o 'dzicz', to byłam przez kilka dni na działce niedaleko morza. Mam nadzieję, że kiedyś będę miała okazję wybrać się na niego ze znajomymi :).
    ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna notka
    Wpadajcie:
    boczken.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. musiało być świetnie ;)

    zapraszam do mnie;
    burgundychocolate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Haha, świetne te Wasze teksty. :D

    http://natalla-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. widze ze biwak sie udal! ja nie byłam jszcze na biwaku ale chyba sie gdzies wybiore;)
    bardzo ładne zdjęcia!

    zapraszam:http://oliwias-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Z tego co napisałaś, biwak był świetny.. Z arok też muszę się wybrać z przyjaciółmi na takie coś..
    Ładne zdjęcia ;*
    Jeżeli masz chęć oraz czas to zapraszam do mnie ! ♥
    matiswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne zdjęcia, widać, że biwak udany! :)
    Chciałabym się na taki wybrać z przyjaciółmi, oj tak *__*
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna sprawa, ja też bym się chętnie wybrała z przyjaciółmi na taki wyjazd.

    my-world-lol.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. też bardzo chętnie pojechałabym na taki biwak,tym bardziej nad wodę! :)
    misiamisiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. hahha, co za teksty XD hahahahahahha
    świetne zdjęcia <33
    chetnie bym sie wybrała na taki biwak, super sprawa :3

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. zdjęcia świetne, ty piękna, pies uroczy, nic tylko cztac twojego bloga :)

    mójblog

    OdpowiedzUsuń
  24. Jasne, że bym chciała! Nigdy nie byłam, więc jestem ciekawa jak to jest :)

    http://tamizaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Niezła historia z tą babką ;) U nas na obozie pod namiotami nasza grupka miała taką jedną opiekunkę co miała wiecznie o coś problem. Raz na warcie nocnej całą ekipą położyliśmy się przed masztem na trawie pod jednym kocem, a ona przyszła i powiedziała, że "Jak wy możecie spać chłopacy z dziewczynami, pogięło Was? Ja nie widzę 10 cm przerwy nawet!" i potem do końca obozu jak ona szła, a siedziliśmy obok siebie to chłopacy z takimi tekstami: "Ej Patryk, odsuń się od Niej, 10 cm musi być!"
    A po zdjęciach widać, że się fajnie bawiliście, na pewno było sympatycznie :)

    duchaa99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Chciałabym się wybrać z moimi przyjaciółmi na taki biwak !
    Świetne zdjęcia ! :3

    Zapraszam : http://tacokochazmiany.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Musiało byc fajnie ;)

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Widzę, że fajnie spędziłyście czas. :)

    nataliaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Po zdjęciach widać, że świetnie się bawiłaś! :)
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Matko, jak to czytałam to myślałam, że padnę tutaj przed komputerem ze śmiechu ;D... Niezła historyjka, też zdarzają mi się czasem takie nieprzewidziane sytuacje, nie no mega fajnie. Wtedy zawsze jest z czego się pośmiać!

    aaaaga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. ale super ! uwielbiam takie wyjazdy ^^
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  32. Musiało być fajnie. Zazdroszczę :)

    http://by-lolka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajnie, też chciałabym spędzić czas z przyjaciółmi w trochę inny sposób. :)
    http://julie-juliees.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. jejj :) moje ulubione blogerki się spotkały :D
    a tak poza tym to świetne zdjęcia :)
    differentdiamond.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja na pewno chciałabym ;)
    blogmalolaty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo bym chciała kiedyś pojechać z przyjaciółmi na taki wyjazd. Widzę, że fajnie spędziłaś ten czas. Zdjęcia są super!

    w-weronika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Chciałabym pojechać na taki biwak :-)

    http://weraweronika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. What's up, every time i used to check blog posts here in the early hours in the daylight,
    since i love to learn more and more.

    my weblog - AmieeAQuezergue

    OdpowiedzUsuń
  39. Very nice post. I simply stumbled upon your weblog and wanted to
    mention that I've really enjoyed browsing your weblog posts.
    After all I'll be subscribing to your rss feed and I'm
    hoping you write again soon!

    Also visit my site ... HisakoMMcpharlane

    OdpowiedzUsuń
  40. Yes! Finally something about advice.

    Feel free to visit my blog; CherieCHoworth

    OdpowiedzUsuń
  41. Excellent site you've got here.. It's hard to find
    quality writing like yours nowadays. I honestly
    appreciate individuals like you! Take care!!

    Here is my web site: MarandaMCampany

    OdpowiedzUsuń

Obraźliwe komentarze nie zostaną tolerowane.
Dziękuję Wam za każdy miły komentarz! ♥