2015/02/22

rodzinnie

Hej! Wczorajszy dzień, a raczej jego część spędziłam wraz z rodzinką. Pogoda była bardzo ładna, mam nadzieję, że z każdym dniem będzie coraz cieplej. Świeciło słoneczko i było około 10 stopni, czyli naprawdę dużo, biorąc pod uwagę, że jest luty, zima. No więc gdy rano wstaliśmy i wyjrzeliśmy przez okno, zdecydowaliśmy się gdzieś wybrać i wypadło na park w Gdańsku. No, a skoro pogoda była taka ładna, to nie obeszło się bez kilku zdjęć.
Warto wybrać się czasami gdzieś z rodziną i docenić, że ich mamy. Ja mam bardzo dobry kontakt zarówno z rodzicami, jak i bratem. Oczywiście zdarzają się jakieś kłótnie, ale chyba nie ma rodziny, w której ich nie ma. Najważniejsze, że potrafimy się później pogodzić i zapomnieć o wszystkim. Ważne jest, żeby utrzymywać dobre stosunki z rodziną, bo jednak, w większości przypadków, to na nich zawsze możemy liczyć i to oni zawsze podadzą nam pomocną dłoń. Nie zawsze się rozumiemy, nie zawsze się ze sobą zgadzamy, ale jednak jesteśmy rodziną i mieszkamy pod jednym dachem. Kilka nieporozumień nie musi od razu oznaczać koniec życia ze sobą, a życie obok siebie.
Niektórzy nie potrafią docenić swoich rodziców i tylko na nich narzekają. Rozumiem, gdy naprawdę mają problemy, ale obrażanie się i prowokowanie kłótni o byle co nie ma sensu. Jestem pewna, że Twoja mama i tata chcą dla Ciebie dobrze. Czasami możecie tego nie zauważać, ale naprawdę tak jest, gwarantuję Wam. Jeśli macie z rodzicami zły kontakt, pójdzie do nich, powiedzcie, że ich kochacie, zaproponujcie wspólny wypad. Pierwszy krok jest najtrudniejszy, później pójdzie z górki, a jestem pewna, że jak dogadacie się z rodziną, będziecie dużo szczęśliwsi. Powodzenia!:)
No i na koniec filmik z Wiktorią. Fasolki wszystkich smaków challenge!

58 komentarzy:

  1. haha super filmik :)

    http://moniqa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Aww, jaki śliczny płaszczyk.
    Przepięknie wyszłaś na tych zdjęciach!
    Bardzo cieszę się z twoich relacji z rodzicami, ja również dobrze dogaduje się z moimi, ale na wspólne wyjście raczej bym nie liczyła ;/
    Filmik czadowy!
    Trzymaj się :*

    thekallasowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super post <3 Masz świetne zdjęcia! Obejrzałam filmik, jest świetny i zabawny, rób takie częściej :)


    Pozdrawiam! + Mogę prosić o poklikanie w linki w moim poprzednim poście? :) Będę wdzięczna!

    ♥ JULIA BLOG – NAJNOWSZY POST! KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne zdjęcia :) No i wspaniałe słowa ;)

    juliabloger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie rodzina też jest najważniejsza. Śliczne zdjęcia :)

    http://tamizaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne zdjęcia, płaszczyk podkreśla Twoją urodę :) Fajnie czasem wyskoczyć gdzieś z rodzinką. I tak jak mówisz trzeba doceniać swoich rodziców, bo są naszym skarbem. Również nie rozumiem osób które ciągle krytykują i najeżdżają na nich.

    pozdrawiam,
    http://pohika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcia! Masz rację, czasem nie doceniamy swojej rodziny.

    Pozdrawiam!
    ✿Jully-Blog✿-[KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  8. Też mam bardzo dobry kontakt z rodzicami :)
    Śliczne zdjęcia i fajny filmik :)
    By-paqulina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam bardzo dobre kontakty z rodziną! :) Nie wyobrażam sobie życia bez nich :D
    Świetne zdjęcia ♥
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zdjęcia <3 Bardzo ładne buty ;) Powodzenia !!

    http://majka-bloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. szczera rozmowa jest w stanie rozwiać wszelkie problemy! :D
    http://youkeepcalm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Moim zdaniem też warto wybrać się gdzieś z rodziną... Np. na jakiś spacer lub gdy jest ciepło - na wycieczkę rowerową :3

    http://sapphireblog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja tez mam dobry kontakt z rodziną ;) +super zdjęcia :*
    Oglądałam filmik już wcześniej haha świetny <3

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładnie Ci w tym płaszczyku. Pozdrawiam
    http://karolinablonska.blogspot.com/2015/02/czesc-kochani-jak-wam-mina-tydzien-mi.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne zdjecia :)

    darunia-dusiunia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny płaszcz :)

    olablogo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Rodzina. Często doceniamy dopiero gdy ją stracimy. Świetnie że masz kochającą rodzinę. Pamiętaj o tym. Fajnie że masz brata. Domyślam się że czasami jest irytujący ale dobrze że jest. Przynajmniej nie będziesz samotna gdy zabraknie rodziców. Kolor płaszczyka stworzony dla ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne zdjęcia!
    Śliczny płaszczyk. :)
    Gdańsk to prześliczne miasto.

    swiatmarzycielki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajnie tak czasem spędzić czas tylko i wyłącznie z rodziną! :)
    Śliczne zdjęcia! ^^
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajnie, że masz takie fajne kontakty z rodziną :)
    Zajrzysz do mnie? Zapraszam KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładne zdjęcia!
    Ten płaszczyk - cudowny ;)
    Zazdroszczę rodzeństwa. Ja niestety jestem jedynaczką...
    ✿by Sylwia - klik✿
    PS Mieszkam bardzo blisko tego parku. Jest na prawdę cudowny.

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie wyobrażam sobie życia bez moich bliskich i mam nadzieję, że to się nigdy nie zmieni :)

    Blog-KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  23. dużo zdjęć, bardzo fajnie! Świetny filmik a płaszczyk bardzo fajny!
    http://wika-moda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. fajny blog fajny post twój blog jest bardzo pozytywny zapraszam do mnie : Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  25. u mnie też jest śliczna pogoda ;) zdjęcia świetne i filmik też bardzo miło się ogląda ;)


    ~zapraszam na mojego bloga na konkurs! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Mój kontakt z rodziną też jest bardzo dobry, często spędzamy ze sobą czas. Nie wyobrażam sobie, żeby miało się to zmienić :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  27. Cóż ja doceniam swoich rodziców, ale za często występują między nami kłótnie i mam czasem wrażenie, że maja mnie gdzieś. Z rodziną jest dobrze niestety tylko na zdjęciu. Jednak pomimo to dalej ich kocham :)
    http://dziennik-ali.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Park Oliwski jest bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne zdjęcia! :*
    Świetny filmik :)

    Mój blog(klik) c:

    OdpowiedzUsuń
  30. wow jak pięknie w tym parku :) park w moim mieście to nic w porównaniu do tego w Gdańsku :D ja całe szczęście też mam bardzo dobre kontakty z rodziną, wiadomo zdarzają się sprzeczki, ale szybko o nich zapominamy i wszystko wraca do normy :)

    macdress.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Śmieszny filmik i cudowne zdjęcia! A co do rodziców zdarzają się kłótnie, ale warto docenić to że w ogóle ich mamy! :)
    joanna-duda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja też na całe szczęście mam dobry kontakt z rodzicami. Czasami jest lepiej raz gorzej ale to bardzo normalne, w końcu mamy różne charaktery ;) Buziaki :*

    http://lovesomespace.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja osobiście uwielbiam chodzić na takie spacery! Nauczyła mnie tego mama, która od dziecka zabierała nas na wspólne spacery i nadal to robi :D A jest mega cieplutko, więc sezona na rodzinne spacery czas zacząć!
    Świetne zdjęcia :))
    Haha, uwielbiam oglądać ten challenge!

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Rodzina jest najważniejsza, a taki mały wypadzik gdzieś z nią to super wspomnienia.
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. cudowne zdjęcia, pozdrów rodzinkę;*

    Pozdrawiamy cieplutko I zapraszamy do nas:)
    ♡ Twins Life. [KLIK] ♡

    OdpowiedzUsuń
  36. Takie wypady z rodzinką są naprawdę świetne <3
    heh...fajny challange, ta twoja reakcja jak trafiłaś na smak jajka XD

    http://joanne-bloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Jestes rozchwiana emocjonalnie , albo az tak pusta ze brakuje slow.. Daruj sobie nagrywanie filmikow bo robisz z siebie kretynke !! Popisujesz sie klniesz zachowujesz sie jak patologia! Jak mozna do kogokolwiek powiedziec" szmata" a juz tymbardziej do kogos kogo uwazasz za przyjaciolke ? Znasz w ogole znaczenie tych wulgaryzmow? Popisywanie sie kariery na youtuba Ci nie wroze. Wiec opanuj hormony albo wroc sie do mamy po dobre wychowanie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że koleżance brak dystansu:)

      Usuń
  38. Genialny płaszczyk *-*
    Chwile spędzone z rodziną to piękne chwile :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja również mam dobre relacje z rodzicami ;) Piękne zdjęcia!
    A filmik jest świetny ;)
    kikaa-blog.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  40. Tobie brak kultury a nie mi dystansu... Grasz tu przed Nami i tyle w temacie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobra masz racje wydało się, posty pisze moja mama, brak mi klultury, jestem rozchwianym emocjonalnie patologiem oraz nie umiem panować nad swoimi hormonami. wybacz mi to, po prostu jestem w ciąży:(

      Usuń
    2. :) Komuś brakuje luzu? Fakt nie wszystkim może się podobać takie wyrażanie do przyjaciółki ale to ona powinna się wypowiedzieć w tej sprawie. Przede wszystkim obrażając Juuly zachowujesz się w ten sam sposób co ty jej zarzucasz. Cóż więc te słowa obraźliwe wobec niej dotyczą także twojej osoby. Ja także nie lubię przeklinania i takich wypowiedzi ale jeżeli one to akceptują to ich problem. Wolę tą Juuly ze spokojnych postów ale nie daje to prawa do obrażania jej. Jak chcesz komuś zwrócić uwagę rób to w kulturalny sposób byś nie stał się porównywany do tej osoby. W tym momencie tak się stało

      Usuń
  41. Świetny filmik.
    http://parkspati.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja z moimi rodzicami spędzamy zawsze weekendy.Wychodzimy gdzieś czy coś,ponieważ w tygodniu nie zawsze jest na to czas :)

    kawaii-lifee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. U mnie też wczoraj była piękna pogoda i bardzo ciepło, jakby wiosna nadchodziła. :)
    O matko, tylko nie te fasolki! Kupiłyśmy je na spółkę z koleżankami, po zjedzeniu karmy dla psa i zgniłego jaja dałam sobie spokój, będziemy próbować w tym tygodniu ponownie. Ciekawa jestem tych wymiotów, haha. ;)


    my-life-my-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Ślicznie wyszlas na zdjeciach, a filmik super :D

    http://natuuuu-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. W moim mieście też jest ostatnio bardzo ładna pogoda. Bardzo ciepło i słonecznie. Ja także mam bardzo dobre relacje ze swoimi rodzicami. :)

    duo-jessie.blogspot.com <-- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  46. Płaszczyk śliczny! Chętnie obejrzę fasolki :)

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  47. ostatnie zdjęcie niesamowite ;) Jestem tego samego zdania, dobrze spędzać czas z rodziną ;-)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  48. suer zdjecia:) świetny filmik <3

    cloddy-cloddy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Śliczny masz płaszczyk oraz buciki. ;)

    lady-aria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. zgadzam się z Tobą, jeśli chodzi o rodzinę, bardzo często nie zdajemy sobie sprawy z tego ile oni dla nas znaczą, bardzo fajny filmik ^^
    http://miooodziablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Obraźliwe komentarze nie zostaną tolerowane.
Dziękuję Wam za każdy miły komentarz! ♥