2015/10/28

Nie bądźmy obojętni!

Słuchajcie, notka pojawi się najprawdopodobniej w weekend, dzisiaj przychodzę do Was z krótką informacją i ogromną prośbą. Możliwość komentowania jest wyłączona.

Jakiś czas temu zaczęła się zbiórka pieniędzy na leczenie mojej dobrej koleżanki, Magdy. Ma ona dopiero 20 lat, a już drugi raz w swoim życiu musi się zmagać z okropną chorobą jaką jest białaczka. Kilka lat temu była już chora, miała przeszczep i wszystko było w porządku, jednak rok temu dowiedziała się, że ma nawrót choroby. Białaczka rozwija się bardzo szybko, więc jest mało czasu, a duża suma pieniędzy do zebrania. 

Magda jest na liście osób, które mają mieć ratunkowe leczenie w USA, jednak, żeby w ogóle doszło do tego leczenia musi ona przejść kosztowną, nierefundowaną przez NFZ, chemioterapię, której koszt wynosi nawet 20-30 tysięcy miesięcznie. Koszt całego leczenia to aż 800 tysięcy złoty. Nie jestem sobie w stanie wyobrazić, żeby jakakolwiek rodzina była w stanie pokryć taki koszt samodzielnie, dlatego trzeba zrobić co w naszej mocy, żeby pomóc Magdzie.

Chodziłam dzisiaj po szkole z puszką, żeby zebrać trochę pieniędzy, ale pomyślałam, że duży odbiór ma też internet, więc postanowiłam poprosić Was o pomoc.
Część z Was może posiadać konta w banku czyli mieć możliwość przesłania datków dla Magdy. Ma ona otwarte konto przez fundację, więc jeśli ktoś z Was jest w stanie wpłacić chociaż kilka złoty, to ja, Magda i jej rodzina bylibyśmy bardzo, bardzo wdzięczni. Pamiętajcie, że dla Was to jest niekupienie sobie zestawu w KFC lub nowej bluzki, a jej może to uratować życie.

Możecie porozmawiać również z rodzicami, może oni chcieliby wpłacić jakąś większą sumkę. 
Za każdą złotówkę niezmiernie dziękuję! To wydaje się mało i wiele osób może pomyśleć, że jeśli nie wpłaci takiej małej sumki to nic się nie stanie, ale jeśli pomyśli tak kilkaset osób... to zobaczcie ile pieniędzy przepadło.

Poniżej podaję numer konta Fundacji Podaruj Mi Życie, na który można dokonywać wpłat dla Magdy, KONIECZNIE Z DOPISKIEMdla Magdy Kamińskiej

Fundacja Podaruj Mi Życie
ul. Chrzanowskiego 45/1
80-278 Gdańsk
tel. 696 036 230
mBank
nr konta 98 1140 2017 0000 4502 1289 9933

Byłabym niezmiernie wdzięczna za przekazanie tego posta dalej- do swoich znajomych, na Facebooku, swoim blogu, asku, gdziekolwiek, żeby zobaczyła to większa ilość osób.
Nie bądźmy obojętni. Razem możemy zdziałać naprawdę wiele! Liczę na Waszą pomoc!