2013/03/26

jak zmieniłam się przez ostatnie kilka lat

Pomysł na tego posta podsunęła mi Marta (wpadnijcie na jej bloga, bo jest na prawdę świetny!). W tym poście powiem Wam jak zmieniłam się przez ostatnie kilka lat.

Wygląd
Nie wiem właściwie co tutaj mogę napisać, bo jakoś szczególnie się nie zmieniłam, nie licząc takich naturalnych rzeczy jak rośnięcie. Nie będę pisać tutaj jakiś bezsensownych zdań więc wstawię Wam tutaj kilka zdjęć z 2009, 2010 i 2011. :D



(ale słaba jakość :o)


Upodobania
Jeżeli chodzi o upodobania takie jak np. jedzenie to powiem, że na pewno się bardzo zmieniły. Jak byłam młodsza nie jadłam wiele rzeczy jakie teraz jem, nawet nie chciałam ich próbować! Takimi rzeczami są np. sałatka jarzynowa, jajka, masło (no.. do niego się jeszcze nie przekonałam, ale jak byłam młodsza to w ogóle go nie jadłam, a teraz już coraz częściej), pomidory i w ogóle pikantne rzeczy.
Jeżeli chodzi o gust muzyczny to on zmieniał się cały czas. Gdy byłam w 2-3 klasie to słuchałam popu (głownie Hannah Montana, hahahah) Później, gdzieś w 4 klasie zaczęłam słuchać rapu, bo dużo osób w klasie tego słuchało (tak wiem... no ale jako dziecko nie miałam jeszcze wyrobionego własnego gustu) Gdzieś w drugiej połowie czwartej klasy znowu wróciłam do popu i miałam fazę na Jonas Brothers, Demi Lovato, Miley Cyrus, Justina Biebera itp. Pod koniec piątej klasy- początek szóstej zaczęłam słuchać rocka i metalu (tak, wiem, duży przeskok). Na początku lutego do tego rocka (już mniej metalu) doszedł pop (pewnie teraz polecą hejty, bo "jak można słuchać tych dwóch odmiennych stylów muzyki?!" Najwyraźniej można) i tak zostało do teraz.

Styl
Wiadomo, że w wieku 9-10-11 lat nie patrzy się za bardzo na wygląd więc wtedy chodziłam w tym co dała mi mama i nawet nie patrzyłam co to jest. Jak większość dzieci. Chodziłam w tym co wygodne i już. Większą uwagę na wygląd zaczęłam zwracać na początku szóstej klasy. Trudno jest określić mój teraźniejszy styl, po prostu noszę to co mi się podoba. Czasami będzie to luźna bluzka, czasami spódniczka, czasami koszula, czasami sweter. Pewnie zdążyliście już to zauważyć patrząc na to jak ubrana jestem do zdjęć. 

No to na tyle z dzisiejszego posta, mam nadzieję, że się spodobał! 


(trochę rozmazane, przepraszam)

Zapraszam do lajkowania fun page'u mojego bloga! klik ;3
I do pytania mnie na asku.
Jeżeli macie jakieś pomysły na posty to proszę piszcie w komentarzach! ♥

A jak Wy zmieniliście się przez ostatnie lata? Macie jakieś pomysły na posty?

38 komentarzy:

  1. świetny post
    by-magda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahaha jaka Ty słodka *.*
    I ta nutella < 33
    zapraszam :
    http://nothing-is-beautiful.blogspot.com/
    obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja napewno się zmieniłam :3
    Mam pytanie moge zrobic ten post ?? bardzo mi sie spodobał :)
    a jeśli chodzi o pomysły to może :
    Ulubieńcy miesiąca oraz tag-powrót do przeszłości ?? <3

    http://nacy-naacy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wierze^^ jaka słodka mordka na trzecim od konca^^
    Fantasmagoniczne... ;-)
    Pozdrawiam serdecznie^^


    Miśka
    http://misiayou97.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Naprawdę się zmieniłaś.. A ta nutella mniam! <33

    by-jenny.blogspot.com
    zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  6. pomysł jest prześwietny.4 zdjęcie jest kochane :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Naprawdę fajny post. Może też kiedyś taki zrobię. Ale jesteś ładna. C:
    http://zielonookaszatynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Też mogłabym go zrobić ? Bardzo mi się spodobał ;) Moim zdaniem z wyglądu się bardzo zmieniłaś ;) Dojrzałaś xD

    aliswi995.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaką śliczna Julita z nutella *.* Fajny pomysł na posta ;3 Karola-Oliv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. To w polsce tą nutelle kupiłaś??
    Mmmm. Uwielbiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jej, ta wielka Nutella, wow...
    Ja tez mialam strasznie pomieszane z tymi gustami muzycznymi... Jak chodzilam do przedszkola do sluchalam m e t a l u, pozniej jakis roznych rzeczy, ktorych sluchali rodzice (Np. Kazika), w 2-4 klasie reggae (Bylam wielka fanka Reggae, he he), pozniej znow metal, troszke rap (Moze tylko nw przez miesiac) i elektronicznej (Doslownie jakies skrawki, m.in. Daft Punka i Skrillexa), w srodku piatej klasy bardziej elektronicznej i dubstepu (Ajapaia, xKore'a, Skream'a) a teaz to juz tylko elektroniczna, najczesciej dubstep, electrohouse, drum&bass itp.

    Bardzo ciekawy pomysl na posta i ogolnie fajne wykonanie ;) Mialabys do mnie pretensje, gdybym zrobila podobny post?



    electro-bananek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaka tycia Julitkaa ;3



    Zapraszam do mnie -> nowy post :)

    czarne-chmury.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ojejje *_* jaka słodka na 3 zdj <3
    http://loorenzy.blogspot.com/ zostaw czasem komentarz :c

    OdpowiedzUsuń
  14. Hah, strasznie się zmieniłaś <3 A to zdjęcie w czapce z HSM wymiata :D
    Ja też się bardzo zmieniłam, ale jeszcze bardziej niż Ty, że sama w to nie wierzę o.O

    W. ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo ciekawy post :)

    http://diamonds44.blogspot.com/ skomentuj :)

    OdpowiedzUsuń
  16. masz mega sympatyczny usmiech..:)

    OdpowiedzUsuń
  17. jeśli chodzi o pop i rock - nie widze problemu żeby je łączyć. :) jakbyś słuchała ostry metal i disco polo to by było coś dziwnego. :))
    masz dopiero 13 lat, zobaczysz jak się zmienisz jak będziesz miała 16, 17 lat. ja nieraz nie mogę uwierzyć co robiłam gdy miałam to 12, 13 lat. ;)
    post świetny. :)
    http://photobooklovelife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Dlaczego nie odwiedzasz mojego bloga? ;c co się stało a co do posta żeczywiście się duużo zmieniłaś słodka fota ta 3 ale 4 to jak nie ty!

    OdpowiedzUsuń
  19. Super post ;) Zapraszam do mnie ; my-pink-sunglasses.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. jaki ty masz śliczny uśmiech *.* faktycznie dużo się zmieniłaś <3

    http://any-bloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. piękna *_*
    take-moments.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja jak miałam do 5 lat to sluchalam danzel, o-zone i takie piosenki ktore wtedy byly hitami typu ("maj la hi") haha :p
    potem od 1-3 klasy muzyke z high schol musical i camp rock :d
    4-6 klasa pop, ogolnie to co lecialo na viva, eska, 4funTV itp.
    A teraz wszystkiego po trochu od popu przez technno, reggae, rock po metal i r'n'b :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja też kiedyś jak byłam mała to słuchałam Hannah Montana xD

    aga-lives.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Oj, ja się bardzo zmieniłam! Też słuchałam Hanny Montany, miałam na nią fazę. Do dzisiaj mam dużo rzeczy z gazet i w ogóle z Hanną Montaną, lol. Teraz słucham innych wykonawców, jest najczęściej Birdy, Ed Sheeran, Adele (nie wiem jaki to rodzaj muzyki, jeżeli ktoś wie może mi napisać), Grubson.

    OdpowiedzUsuń
  25. Zmieniłam się i to bardzo, przede wszystkim nie przejmuję się opinią innych. Albo i przejmuję ale może w 5%.. od jakiegoś czasu jest mi wszystko jedno, co ludzie pomyślą, bo to nie ich sprawa, co zakładam, co mówię..
    PS Śliczna jesteś ;))

    OdpowiedzUsuń
  26. świetny pomysł na post :)
    oj tak, ja się baardzo zmieniłam! :)

    i-am-butterfly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. słuchasz metalu i rocka ? już Cię lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Hello to all, how is all, I think every one is getting
    more from this web page, and your views are good in favor of new viewers.


    Also visit my webpage :: MeliaELascano

    OdpowiedzUsuń
  29. Hi, just wanted to mention, I liked this post.
    It was helpful. Keep on posting!

    Here is my web site; CarlieSLegget

    OdpowiedzUsuń
  30. I feel that is among the so much important information for me.

    And i'm glad reading your article. But want to commentary on few
    normal issues, The web site taste is ideal, the articles is really nice : D.
    Just right job, cheers

    my web site: MalissaMBoorman

    OdpowiedzUsuń
  31. Hello there! I know this is somewhat off topic but I was wondering which blog platform are you using for this
    site? I'm getting tired of Wordpress because I've had problems
    with hackers and I'm looking at alternatives for another platform.

    I would be fantastic if you could point me in the direction of a good platform.


    Look into my web-site :: FredrickTBolfa

    OdpowiedzUsuń

Obraźliwe komentarze nie zostaną tolerowane.
Dziękuję Wam za każdy miły komentarz! ♥