2013/08/26

Just girly things

Hejka! Jestem Agata z bloga http://willbefineee.blogspot.com i dziś zamiast Julity to ja napiszę dla was posta! Mam nadzieję, że wam się spodoba! <3




Just girly things


♥ Zawsze mówimy, że nie mamy w co się ubrać, chociaż szafa pęka od ilości ciuchów
 Nigdy nie zakładamy tych samych ciuchów po rząd.


 ♥ Marzymy o cudownym, kochającym chłopaku, jak na stronkach we<3it, tumbrl itp.
♥ Mówimy sobie, że musimy schudnąć, że od jutra przechodzę na dietę, zacznę ćwiczyć a i tak po pewnym czasie poprostu się poddajemy



♥ Kiedy mamy proste włosy, chcemy mieć kręcone, a kiedy mamy naturalnie kręcone chcemy żeby były proste
♥ Nawet będąc smutne na pytanie "co ci jest" odpowiemy, że nic, że jest okej.



♥ Zawsze patrząc w lustro widzimy siebie jako brzydką osobę.
♥ Nawet kiedy znajomi mówią nam, że jesteśmy chude, my i tak uważamy się za grube osoby.


♥ Prawie zawsze chodzimy do toalety min. po dwie osoby i rzadko zdarza się, żebyśmy poszły tam same.
♥ Uwielbiamy zakupy, jednak nie lubimy wydawać dużo kasy


♥ Zawsze uważamy inne dziewczyny sa o wiele ładniejsze od nas.
♥ Wracając do domu, spinamy włosy, zakładamy wygodne ubrania, i wyglądamy tak, że prawie nikt by nas nie poznał.



55 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Wszystko, prawie wszystko prawdziwe, bo ja lubię wydawać dużo kasy... ale nie swojej :)

      chevval.blogspot.com

      Usuń
  2. Piękne słowa ;>
    http://weraaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. haha. Z większością tych rzeczy się zgodzę. + Agata dziękuję za wywiad. :)
    fotografia-muzyka-nimi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Sama prawda :) Uwielbiam tego posta!

    Zapraszam
    http://dominika-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ale to prawdziwe :)

    http://lifesveronica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ahhh zgadza się co do joty! :D

    rubinowe-wino.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. zgadzam się w 100%

    www.fs-inspiracja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. zgadzam się w 100% ze wszystkim :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgadzam się z tym ♥ ♥ ♥
    Kocham Cię <3

    meery-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystko prawda, niestety, ale prawda ;)

    Zapraszam do mnie!

    czylioliwianatropie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Jejku uwielbiam twojego bloga <3
    Hehe sama prawda :P

    http://ja-schizy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. no tak, zawsze sie chce czegos innego niz sie ma ;/

    OdpowiedzUsuń
  13. Z wszystkimi sie zgadzam :D <3

    http://deelikatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgadzam się z każdym punktem :)
    ___________________________________
    Zapraszam do siebie: http://roksana-roksaana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Cześć! Zostałaś nominowana do Liebster Blog Award! Więcej informacji na moim blogu :
    http://lemoniadaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. czytałam ten post na twoim blogu
    cuuuudny
    http://smile-mapys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Z wszystkim się zgadzam <33
    Zapraszam do mnie :)
    http://seecreetlifee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. cóż... to prawda ;dd


    nataliaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Oj to prawda ;) ze wszystkim się zgadzam :)
    _______________________
    alekssandrasssss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystko jest prawdą!

    http://marpleous.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Szczere *.* I Prawdziwe słowa :)

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Hahhahha, sama prawda :D

    lifestyle-lenny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak się dostałaś do tej rozmowy Wiśki? xdd

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszystko sama prawda! ♥

    http://gusto-ko-kendi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Tak mam! ;DD

    http://s-my-world-my-live-s.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. PROSZĘ KLIKNIJI U MNIE W BANER sheinside.com (po lewej stronie) TO DLA CIEBIE TYLKO SEKUNDA A DLA MNIE MA OGROMNIĄ WARTORŚĆ
    http://smile-mapys.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Prawda w 100 % :D
    http://czasnakiki.blogspot.com/ :3

    OdpowiedzUsuń
  28. Dokładnie !
    xx
    Zapraszam do mnie :
    http://oneday-onemoments-onelife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. prawda
    http://ania-anuskaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. świetny post, mam wszystko tak samo ;)

    positivelittlethink.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Zgadzam się z Tobą Szczurek w 100% <3 Fajny pomysł na posta ;D

    my-beautifull-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Dokładnie tak jest! :*

    duchaa99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Haha dokładnie ! ;)

    http://ally-ay.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Kurcze, kurcze wszystko się zgadza, nie sądziłam, że jesteśmy takie przewidywalne :)

    zapraszam w wolnej chwili do mnie c:

    OdpowiedzUsuń
  35. Fajny post :D

    Zapraszam do mnie :
    http://oligatorekk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Ciekawy blog, fajnie się czyta twoje posty :)

    Zapraszam do obserwowania i skomentowania ostatniego posta na moim blogu

    domi-day.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. true <3

    merry-merrry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. jakbyś opisywała mniee, ahhaha

    sprawic-aby-sny-byly-realne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Obraźliwe komentarze nie zostaną tolerowane.
Dziękuję Wam za każdy miły komentarz! ♥