2014/02/20

sheinside.com

Hej ♥
Nadal siedzę chora i jakoś nie bardzo zapowiadaj się, żeby miało się poprawić. Kilka dni temu byłam u lekarza i mam zapalenie czegoś tam haha, nie pamiętam dokładnie, ale nie mogę wychodzić z domu, głośno mówić, śmiać się, śpiewać itp. Ś P I E W A Ć- jak ja to przeżyję hahaha. Jakoś muszę. Moja mama w 2013 roku zachorowała na to dwa razy i raz leczyła to nawet 3 tygodnie, a ja nie zmierzam siedzieć w domu aż miesiąc. Perspektywa niechodzenia do szkoły wydaje się okej, ale jeśli myślę, ile będę musiała później nadrabiać to od razu mi się odechciewa. Mam nadzieję, że w przyszłym tygodniu już wrócę do szkoły.
Ze względu na to, że jestem chora, nie mam za bardzo warunków na to, żeby zrobić zdjęcia, poza tym, nie wiem czy chcielibyście mnie taką oglądać haha, a ja nie lubię, gdy w poście nie ma żadnych zdjęć, więc dzisiaj przedstawię Wam po raz któryś kilka ubranek z sheinside
Ogólnie, to co robicie kiedy jesteście chorzy? Ja oglądam telewizję, jakieś filmy, seriale, czytam sobie, przeglądam inne blogi, ale i też lubię poprzeglądać sobie właśnie takie stronki z ubraniami typu sheinside i to też dzisiaj zrobiłam. A jeśli już to zrobiłam, a nie mam żadnych zdjęć to mogę je Wam przedstawić, prawda? :)
Najpierw poprzeglądałam sobie różne koszulki które można by śmiało nosić w lecie, wiośnie i ogólnie w te cieplejsze dni. Ta właśnie część garderoby jest chyba moją ulubioną więc t-shirtów poprzeglądałam chyba najwięcej! Jejku, dodatkowo w tej firmie te ubranka są takie zróżnicowane! Po prostu, chyba nie ma osoby, która nie znalazłaby dla siebie chociaż jednej rzeczy!
1 2  4
Dalej przeszłam na sukienki. Może i nie jestem ich ogromną fanką i sama nie zamówiłabym żadnej, ale poprzeglądać je lubię, bo są przecudne, nie uważacie? Jeżeli Ty lubisz ubierać się w sukienki, to śmiało, wpadaj na sheinside i obejrzyj je, może jakaś spodoba Ci się i zamówisz choć jedną? :)
1 2 3 4
Następnie pooglądałam sobie trochę spodni. Ja najczęściej gdy zamawiam ubrania, to kupuję bluzki, bo jak już mówiłam jest to moja ulubiona część garderoby, poza tym jest ich najwięcej i ich rodzaje są najbardziej zróżnicowane. Moja mama mówi, że powinnam zamówić sobie więcej dołów, typu spodnie czy legginsy, bo mam tyle bluzek, a nie mam ich do czego nosić i w sumie chyba ma trochę racji, więc przejrzałam dzisiaj trochę dołów.
1 2 3 4
Pokażę Wam też kilka rzeczy na chłodniejsze dni. Czyli (moje ulubione) swetry, bluzy oraz jakieś parki, płaszczyki itp. Sama z tej firmy mam kilka sweterków i bluz oraz jedną parkę. Z każdej z tych rzeczy jestem mega zadowolona i naprawdę bardzo Wam je polecam! Najlepsze na jesienne i zimowe dni!
1 2 3 4
Na koniec, chciałabym pokazać Wam troszkę dodatków. Biżuterii, czapek, chustek i tym podobnych rzeczy. Może i sama nie zamówiłabym tego, ponieważ wolę zaopatrzyć się w ubrania, ale to nie zmienia faktu, że te rzeczy są cudowne, że aż często mam ochotę olać ubrania i powykupywać trochę tych cudeniek! 
1 2 3 4

Oczywiście pokazałam Wam tutaj tylko ubrania trafiające w mój gust, więc jeśli nie znaleźliście tutaj nic dla siebie KLIKNIJCIE W TEN LINK, poprzeglądajcie i dajcie znać w komentarzu, co Wam się spodobało! Na pewno coś znajdziecie!

Pokażesz mi swojego ulubieńca z sheinside?
Podobają Ci się przedstawione przeze mnie ubrania?

32 komentarze:

  1. Ładne ciuchy :)
    juulia-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mają piękne ubrania, bardzo mi się podobają :)

    Zapraszam :)
    Cisza Przed Burzą


    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne ciuszki, poklikałam, zapraszam do siebie http://tanczace-mysli.blogspot.com/2014/02/moje-modowe-must-have.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne ubranka *.*
    + już weszłam w link :)

    http://fucklifex33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne sukienki trafiłaś w mój guścik
    Zapraszam:
    http://fashion-this-is-it.blogspot.com
    Może was coś zainteresuję?

    OdpowiedzUsuń
  6. kliknęłam ;) + chyba mamy podobny gust
    zapraszam do mnie:
    karolalife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie śliczne ciuszki *o* Wracaj do zdrowia! <333

    carlyyy-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładne ubranka. Zdrowiej szybciutko:) poklikałam

    http://lifestyle-gogi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. O jejciu, współczuje choróbska :/ Zdrówka życzę :3
    kocham ubrania z sheinside <3
    poklikałam ^^
    zapraszam
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdrowiej.Świetne ciuszki wybrałaś.
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta pierwsza sukienka jest boska <3
    Poklikałam we wszystkie ^^

    http://immortal-hell.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Klikam!
    http://jagodzianka2002.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo podobają mi się ciuszki tej firmy <3

    dziennik-zuuzu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Klikam! :)
    julie-juliees.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Chciałam zamówić ten złoty łańcuch/łańcuszek na sheinside, ale na razie jednak się powstrzymałam :)
    Fajny post ^^
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. t-shirty piękne ;3 poklikałam we wszystkie linki, też zbieram kliki xd

    take-moments.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładne ubrania , życzę zdrowia :)
    http://alicji-pasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. wracaj do zdrowia !
    http://next-smile01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Oh... ta trzecia sukienka jest prześliczna <3
    Życzę powrotu do zdrowia :)
    magicdreameer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Zdrowia życzę..Bluzki są świetne :D
    Poklikałam
    http://mzmzycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Zdròwka! ;-) sheinside mają cudowne rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  22. świetny blog :) uwielbiam Twoje zdjęcia i teksty ;)
    zapraszam na notkę o street art w Londynie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne ubrania :) Świetny blog, obserwuję ;)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie: http://my-cheerful-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Obraźliwe komentarze nie zostaną tolerowane.
Dziękuję Wam za każdy miły komentarz! ♥