2015/12/07

WYNIKI KONKURSU + PROJEKT #PODRUGIEJSTRONIE

Hejka! Dzisiaj krócióteńka notka, nawet bez możliwość komentowania, taka bardziej informacyjna.

Po pierwsze paczkę z niespodzianką świąteczną dostanie ode mnie...
Ola! Gratulacje! Teraz czekam na maila od ciebie z adresem na jaki mam wysłać nagrodę. :)
Jeśli to nie Wy jesteście Olą, haha, to nie załamujcie się. Nie wszystko stracone! Zajrzyjcie na bloga Kamo, Kiki i Ani, ponieważ one u siebie ogłoszą kto wygrał niespodziankę od nich. 

Po drugie, pamiętacie, jak mówiłam Wam, że szykuję na swój kanał coś WOW? Dokładniej chodziło mi o projekt #PoDrugiejStronie, który zorganizowałam wraz z kilkoma innymi świetnymi youtuberkami. Jeśli jesteście ciekawi o co chodzi to zapraszam do obejrzenia poniższego filmiku. W opisie linki do filmów reszty organizatorek. :)