2016/03/19

wszystko i nic.

A więc dzisiaj przychodzę, żeby powiedzieć Wam hejka, po długiej nieobecności! Czy to znaczy, że wracam? Ano, nie wiem. Jak już powtarzam od jakiegoś czasu- zero motywacji, nikły odzew z Waszej strony.

Jednak mimo wszystko chciałam się pochwalić Wam cudeńkiem, jakiego od pewnego czasu jestem właścicielką. Pokazywałam to już na moim kanale, ale czemu nie pochwalić się też na blogu?

A więc, instagram to aplikacja powszechnie znana. Jedni traktują go bardziej jak tumblr'a, coś artystycznego, a inni jak współczesny album ze zdjęciami, worek wspomnień. Ja zaliczam się do tej drugiej grupy (TUTAJ MÓJ INSTAGRAM). Przykre jest jednak to, że prawdziwe, papierowe albumy poszły w niepamięć i leżą gdzieś w pudłach w piwnicy. Ze względu na to, bardzo się ucieszyłam, gdy dostałam propozycję stworzenia swojego własnego instabooka, czyli po prostu książki ze zdjęciami z instagrama i nie tylko. W jednej książeczce mogłam zebrać swoje najlepsze wspomnienia i teraz instabook dumnie zdobi moją półkę, co nie znaczy, że nie lubię do niego wracać i go oglądać.
Dla ciekawskich, którzy chcieliby zobaczyć jakie wspomnienia są dla mnie najważniejsze, jakie zdjęcia zamieściłam w tej książce, to zapraszam do obejrzenia poniższego filmu!
A tak poza tym, jeśli już się z Wami witam, a ostatnio mnie tu tak mało, to może skorzystam z okazji, żebyście mogli lepiej poznać mnie i mój styl i wstawię zdjęcia mojego outfitu. Nie, nie z żadnej sesji, ale zrobione tak sobie. 

Mam 16 lat, więc to normalne, że mój styl nie jest jeszcze w pełni wykształcony. Przeglądałam mój post o tym, co lubię nosić z 2013 roku i mówiąc, że się nic się nie zmieniło, skłamałabym. Na pewno nie idę za biegiem mody. Zainspirowanie, zainspirowaniem, ale nie byłabym wstanie nosić czegoś w czym czuję się źle, tylko ze względu na to, że jest to modne. Nie patrzę na to, ile osób ma daną część garderoby i co inni o niej uważają. Śmieszy mnie stwierdzenie, że jeśli ktoś nosi coś, co akurat jest modne i noszone przez dużą część ludzi, od razu nie ma własnego stylu, idzie za tłumem i jest marną podróbką. Halo, to nie może się nam spodobać już nic, co modne? Nie popadajmy ze skrajności w skrajność. 
Ciągle eksperymentuję i kto wie, kiedy się ustabilizuję. Mniej więcej jestem w stanie określić w czym czuję się najlepiej, ale jak u kobiety, może zmienić się to bardzo szybko. Wystarczy, że przychodzą te dni... :)
No i standardowo, ze względu, że idzie wiosna czas na jakiś SheIn'owy outficik związany z tą porą roku.
SKIRT | T-SHIRT | COAT | BOOTS | SUNGLASSES | HAT

Co u Was?
Jak z Waszym stylem?

25 komentarzy:

  1. Ja w sumie nie mam też jakiegoś konkretnego stylu juz nadanego. Czas pokaze:)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowny instabook! Ja niestety instagrama nie prowadzę, dla mnie to przereklamowane. Zdjęcia wolę trzymać w galerii, bądź, jak to robię często, drukować i wieszać na ścianę. :) U mnie słabo, co jak co. Egzaminy gimnazjalne się zbliżają i coraz bardziej panikuję... :( ale cóż trzeba się uczyć.
    Mój styl? nie mam stylu. XD jak dla mnie, nie potrafię się ubrać i zawsze wkładam byle co. Na szczęście mam w szkole mundurek! Ale gdy chcę się wystroić czy coś, określiłabym się jako "grunge" albo raczej zainspirowana grunge. Czarny moim życiem, polubiłam koszule w kratę i ogólnie chockery czy jak to się tam pisze. Sama nie wiem, aktualnie przechodzę buntowniczy okres w moim zyciu wiec moze za pare miesiecy, jak sie wszystko ustatkuje, wrócę do "założę na siebie byle co i ok" :p

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny post, bardzo ładnie się ubierasz :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna stylizacja ;) uwielbiam Cię oglądać i twoje nowe post

    OdpowiedzUsuń
  5. W sumie nie mam określonego stylu, ubieram się w to na co akurat mam ochotę. Czasem elegancki strój, czasem zwykły dres i bluza :D
    Super outfit <3
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz świetnie! Co do braku motywacji to wiadomo nie ma się co zmuszać ;) a z brakiem odzewu u mnie to samo, ale lubię to więc robię co robię.
    Zapraszam do mnie www.blueshinyeyes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgadzam się, co do stylu i tego, co jest modne. Wreszcie ktoś myśli o tym tak, jak ja. :)
    Ładna stylizacja, ja tylko zmieniłabym ten sweterek, ale oprócz tego jest świetnie. :)

    _________
    my-life-my-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj tak, teraz oglądanie zdjęć w formie elektronicznej niestety wypiera tradycyjne albumy ze zdjęciami :/ A szkoda...
    Świetny outfit! Ja też kiedy patrzę na swój styl ubierania się jeszcze rok temu to mam ochotę wybuchnąć śmiechem :D
    Oczywiście uczciwie poklikałam :)
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. wow, świetna sprawa! <3 świetnie, że napisałaś! cudne spodenki! Ślicznie w nich wyglądasz!

    pozdrawiam

    positivelittlethink.blogspot.com [klik]

    oddech-piora.blogspot.com [klik]

    OdpowiedzUsuń
  10. Właśnie myślę nad zamówieniem takiego instabook'a. :D Fajna sprawa! :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna opcja z tym instabook'iem. Uwielbiam instagrama, a to jest świetny sposób na zachowanie wspomnień. Jednak elektroniczny instagram to nie to samo co tradycyjny album. Pozdrawiam i pojawiaj się częściej ;)
    pauuls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Mój styl zmienia się w sumie razem ze mną, kiedyś byłam zbuntowanym gimbusem a teraz kiedy już wyszłam z gimnazjum mój styl przerodził się w minimalistyczną czerń i biel :) Ahh ale te spodnie to masz świetne :c
    pandabae.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. O instabook słyszałam juz wiele opini i jest to sowetna sprawa sama moze kiedys skorzystam :3 Jeżeli chodzi o moj styl to mam tak samo jak ty nie jest on jeszcze do końca określony, ale najlepiej czuje sie w ciemnych kolorach i takie tez najcześciej nosze :3 moj blog

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialny instabook! Niestety, w dzisiejszych czasach albumy (faktycznie) odchodzą w niepamięć, bo mamy Facebooka czy Instagrama. Coraz więcej tych aplikacji dochodzi i tak naprawdę zabijamy tym całą magię oglądania starych jak świat zdjęć. Wystarczy porównać 2 sytuacje: jaka jest przyjemność z oglądania zdjęć na telefonie i przesuwania palcem po ekranie, a jaka jest przyjemność wtedy, kiedy mamy ten album na kolanach, widzimy dokładnie, na żywo zdjęcie? Ja osobiście jestem za albumami jako prezent wolę kupić fotoksiążkę czy album i wywołać zdjęcia. To sprawia chyba większą przyjemność :). Ale to nie znaczy, że obrażam osoby, które drukują kolaże z Instagrama (sama go posiadam), tylko wyrażam swoje zdanie :).
    A co do stylu, mam tak samo- niby wiem, co lubię nosić, ale jestem rozdarta między stylem (nie wiem, czy to dobre określenie) odważnym, a dziewczęcym. No cóż, kobiety są zmienne, nie ma co :D
    Śliczne zdjęcia!

    Pozdrawiam, xx
    Mój blog, zapraszam! [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz bardzo ładne spodnie :)

    miss-and-jess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Taki album to super sprawa! Planuję zebrać wszystkie zdjęcia z okresu gimnazjum i zrobić meega album! A co do stylu, wkładam najczęściej to, co mam pod ręką :D To nie znaczy, że nie obchodzi mnie jak wyglądam.
    Ślicznie wyglądasz! :)
    Poszerzając horyzonty - Klik!

    OdpowiedzUsuń
  17. Swietny post, jak wszystkie !!!!

    http://sstayyclassy.blogspot.com/ zapraszam również na mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Też lubię eksperymentować i nie patrze na to co akurat modne, czy nosi to 4832 osób, bądź nie podoba się 4836 osobom - jeżeli ja się czuje w tym dobrze to to noszę.
    Świetny outfit! ♥

    Zapraszam na nowego posta, w którym sporo artystycznych zdjęć kota! (klik)♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Super post. :-) Wspaniałe zdjęcia, super stylizacja. :-) Pozdrawiam!

    http://www.fitnesswomen.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Hej!
    Uwielbiam czytać twojego bloga, masz przecudowne stylizacje i bardzo mnie inspirujesz <3
    Może chciałabyś zajrzeć do mojego sklepu, założyłam go bardzo niedawno i sprzedaje kubki z kreatywnymi, motywującymi napisami. Gorąco zapraszam:
    http://delicium.cupsell.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Mi nie wszystkie 'modne' rzeczy podobają się, ale czemu nie nosić tego co jest modne i w dodatku podoba nam się? Zgadzam się z Tobą. Najlepiej ubierać się po prostu w tym, w czym czujemy się dobrze i w czym się samej sobie podobamy :). Pasują Ci okulary bardzo:*.
    ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudnie wyglądasz w białych spodniach! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny blog, jeden z moich ulubionych, masz świetny styl, serio. Ps. Przypominasz mi Pauline Chruściel, jesteś śliiiczna! :)

    OdpowiedzUsuń

Obraźliwe komentarze nie zostaną tolerowane.
Dziękuję Wam za każdy miły komentarz! ♥