2013/02/11

TAG: powrót do przeszłości

Wybaczcie, że jest takie żółte światło, ale nagrywałam wieczorem. 
+Jak do możliwe, że wczoraj wieczorem miałam 9 subskrypcji na youtube, a dziś mam 23?! i miałam ponad 200 wyświetleń filmów, a dzisiaj mam ponad 900?! Nie mam pojęcia, chociaż to może dla tego, że Lucy odpowiedziała mi na jeden komentarz na youtube. Mniejsza z tym. 


Jak się podoba?

38 komentarzy:

  1. B. fajnie wyszedł filmik :D
    Obserwuje bloga, bo widzę, że jest na co patrzeć :-]
    Pozdro.



    http://shadow-of-my-shadow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakby co, to komentarz powyżej jest ode mnie- zapomniałam sie wylogować z konta koleżanki
    Sorki :<

    OdpowiedzUsuń
  3. super film :D obserwuje i zapraszam do mnie http://aleksa-aleksandra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspanialy blog, bardzo mi sie podoba, jestes swietna bloggerka ;)

    Wpadnij do mnie http://yoursmmille.blogspot.com/
    i na moje opowiadanie o Zaynie http://littlethingsclaudia.blogspot.com/

    pozdrawiam, bede wpadac!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za wsparcie , od razu wielki banan na mojej twarzy!

    OdpowiedzUsuń
  6. Filmik bardzo mi się podoba. :) Liczę na to, ze będzie takich więcej. :)
    Jak byłam mała tak samo chciałam zostać tancerka, piosenkarka i aktorka. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Filmik bardzo mi się podoba. Liczę, że będzie takich więcej.
    Jak byłam mała to też chciałam zostać aktorką, piosenkarką i tancerką.

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny filmik. ;d
    zapraszam http://attka-attkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny film ;D Urodziłaś się w 2000 ? Kurcze powiedziałabym, że jesteś w moim wieku ;D Ja jestem z 1999 r. ;D

    Imagine-Day.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny filmik i już subskrybuję cie:)

    juleczkablog.blogspot.com -skomentuj :D

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny filmik :)

    zapraszam do konkursu na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super filmik ;3 Zapraszam do mnie + nowy post ;)

    Kingelle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. fajnie wyszło . ^^
    Zajrzysz do mnie ? Dopiero zaczynam i każda opinia jest dla mnie ważna . Zapraszam . :-*

    OdpowiedzUsuń
  14. Hahaha. xD Bardzo fajny filmik ! Obrazisz się jeśli w przyszłości też zrobię coś takiego ?
    aliswi995.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście, że nie. to jest tag, każdy może go mieć. :D

      Usuń
  15. Super filmik ;).

    http://edith-look.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. super film;]
    zapraszam http://marzenniemozenamodebracnikt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Dużo, dużo tych Tag'ów ostatnio. Jak dla mnie mógłby być jeden na tydzień, bo lubię twoje zwykłe posty, chociaż słuchać Cię również lubię. ^^

    pretty-and-colour.blogspor.com

    OdpowiedzUsuń
  18. świetnie :* zajrzysz do mnie?
    nats-naats.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie no, spoko filmik :D

    Zapraszam do mnie na bloga i do skomentowania nowego postu - Kingelle.blogspot.com ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. Super zapraszam do mnie :http://loveisnotateddybear.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajny filmik ;)

    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. hej fajny filmik... Mam pytanie... W jakim programie obrabiasz filmiki bo mam z tym problem ;//

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. windows movie maker. ; ) bardzo łatwy w obsłudze. ;D

      Usuń
  23. słodkie są twoje zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  24. fajny filmik , inspirujesz ^^
    Zapraszam do mnie : szalone-moje-zycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny pomysł z tym filmikiem :)

    http://so-fucking-true.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Super filmik :D Uwielbiam TAG'i :P Też oglądałam Lilo i Stitch, czy jak to się pisze :D

    dodałam filmik - paulinarychcik.blogspot.com
    obejrzyj, jeśli chcesz oczywiście :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Mój misio też nazywał się sztruksik O.O ♥ jesteśmy sisters ;*

    OdpowiedzUsuń
  28. Też planuję nagrać ten tag :) Zapraszam wszystkich! :* http://theworldofinspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Kocham cię oglądać ! ♥♥♥
    Mam pytanko : Czym nagrywasz filmiki ? Lustrzanką ?

    lifefaschionandelse.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, nie. zwykłą cyfrówką, ale chciałabym mieć lustrzankę :D

      Usuń
  30. Ja uwielbiam Lilo i Stich. On leci na jim jam podajże. Oglądam go z moim siostrzeńcem:D.

    OdpowiedzUsuń
  31. Super filmik, w ogóle się nie nudziłam, fajnie się ciebie słucha:)

    OdpowiedzUsuń

Obraźliwe komentarze nie zostaną tolerowane.
Dziękuję Wam za każdy miły komentarz! ♥