2014/11/22

co zmieniłabym w... sobie

Pamiętacie jeszcze moją serię "co zmieniłabym w..."? Już pojawiło się kilka postów z tej serii- co zmieniłabym w szkole, co zmieniłabym w swoim kraju oraz co zmieniłabym w blogosferze. Dzisiaj chciałabym powiedzieć Wam, co zmieniłabym w... sobie.
♥ moje włosy- Nie, nie zmieniłabym mojego koloru, bo go uwielbiam, ale ich długość i prędkość rośnięcia... to jest coś co zmieniłabym gdybym mogła.
♥ mój wzrost- 160 cm? Nie jest to zbyt dużo, chciałabym mieć kilka centymetrów więcej.
♥ to, że jestem niecierpliwa- Jestem w gorącej wodzie kąpana i zawsze gdy coś postanowię, to chciałabym od razu wszystko osiągnąć, zrobić. Dla przykładu- kiedy dowiedziałam się, że będę miała remont, chciałam mieć go skończonego ot tak! Co tam, że trzeba byłoby pracować dniem i nocą, chciałabym mięć go skończonego od razu! Niestety, brakuje mi cierpliwości.
 lenistwo- Chyba nie znajdziecie większego lenia ode mnie. Moim zdaniem jednak, za często zdarzają mi się dni, które najchętniej przeleżałabym w łóżku, czy przesiedziała na komputerze.
planowanie- Niby to, że lubię sobie wszystko wcześniej zaplanować jest dobrą cechą, jednak nie zawsze. Ja potrafię denerwować się, gdy (prawdziwy przykład), nie wiem z kim będę w pokoju na wycieczce szkolnej w czerwcu. Już we wrześniu pytałam koleżanki, która będzie ze mną w pokoju! Nienawidzę czekać na ostatnią chwilę.
najpierw robię, później myślę- Nie zawsze, ale często zdarza mi się zrobić bądź powiedzieć coś głupiego, bo tego nie przemyślałam. Później żałuję, ale nie da się cofnąć tego co zrobiłam. 
brak dużej motywacji- To też zależy od sytuacji. Czasami jak się zaprę to wytrwam wszystko do końca, nie ważne czy by się waliło i paliło. Często jednak, gdy nie widzę szybkich efektów, od razu się poddaję.
♥ wrażliwość- Nigdy nie pokazuję tego w realu, zawsze idę z wysoko uniesioną głową i uśmiechem na twarzy. Mój rodzaj wrażliwości, jest bardzo specyficzny. W sumie sama nie wiem jak to wytłumaczyć, nie obchodzi mnie, gdy ktoś mnie obrazi, czy coś w ten deseń, jestem pewna siebie i w ogóle, bardziej płakać mi się chce przez zupełnie głupie i nieistotne rzeczy, np. przez złą ocenę. Wtedy ta chęć płaczu jest bardziej połączona z wściekłością.
 szybko wyprowadza się mnie z równowagi- Potrafi to zrobić głownie moja rodzina. Ludzie czasami tak potrafią podnieść mi ciśnienie, że mam wrażenie, że zaraz wybuchnę.
za szybko ufam ludziom- Staram się pracować nad tą wadą, bo łatwo się przejechać. Zaufasz niewłaściwej osobie, za szybko nazwiesz ją przyjacielem, za szybko pozwolisz jej stać się częścią swojego życia i nim się obejrzysz, płaczesz w poduszkę, przez to, że cię zraniła.
Jestem jaka jestem. Mam wiele cech, które chciałabym w sobie zmienić i będę dążyć do tego, aby mi się udało. Jestem pewna, że z czasem uda mi się je utemperować, jednak każdy z nas ma wady. Bez nich nie bylibyśmy ludźmi. Najważniejsze jest to, żebyśmy pracowali nad sobą, starali się polepszyć siebie i swój charakter, a na pewno odpłaci się nam to w przyszłości.
A Ty co zmieniłbyś w sobie?

56 komentarzy:

  1. oj tak, to że za szybko ufam ludziom też bym w sobie zmieniła...
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak samo jak ty, jestem bardzo niecierpliwa. Na pewno to chciałabym zmienić ;)
    Ślicznie ci w kucyku !
    http://truefriendsjw.blogspot.com/2014/11/zimowe-must-have.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Lenistwo, niestety.. :( mi akurat wlosy rosna bardzo szybko:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli chodzi o szybkość rośnięcia włosów to jak najbardziej możesz to zmienić! Ja miesiąc temu zaczęłam stosować kurację drożdżową i od tej pory włosy urosły mi o 2 cm! *o*

    http://dziennik-zuuzu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stosuje szampon i ampulki na porost włosów i widac efekty, ale jak wiesz, jestem bardzo niecierpliwa i chciałabym zeby urosły od razu 10cm haha, choć to nie możliwe..:(

      Usuń
  5. Mamy wiele wspólnych wad! Też jestem leniem, brak mi motywacji. Jestem wrażliwa, muszę mieć wszystko zaplanowane i dopięte na ostatni guzik. Nienawidzę gdy ktoś w ostatniej chwili zmienia plany. Chciałabym być wyższa i mieć dłuższe włosy. Z cierpliwością też mam problem i czasami bywam też zbyt chamska, jak mnue ktoś zdenerwuje, a zdenerwować jest mnie bardzo łatwo. Cały czas próbuję to zmieniać. Tobie też tego życzę, abyś pokonała swoje wady :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja zmieniłabym swoją figurę, niecierpliwość i wściekanie się na wszystko.. tyle emocji. :))
    Świetny post. <3
    zapraszam do mnie! :)
    http://maja-mania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również mam braki jeśli chodzi o motywację, i jeśli nie widzę szybkich efektów to od razu koniec isię poddaję. A co do zaufania do ludzi to również się z tym zgadzam :)
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również pozbyłabym się w sobie tego lenistwa :) Chętnie też przyjęłabym kilka centymetrów, chciałabym mieć na przykład 170 cm, to taki idealny wzrost :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ladne ci w kucyku
    http://mandyy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Co ja bym zmieniła w sobie? Moze swoją figurę, wagę, tak o 2-3kg...
    I chciałabym umieć grać na skrzypach jak Lindsey Stirling :-)
    Pozdrawiam ;*

    ♥Miśka♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Tez mam tak, ze nie mysle co powiem/zrobie a potem strasznie zaluje i nie wiem jak to odkrecic. Straszne to jest, a tak na prawde chodzilo mi o cos innego, ehh://.
    Mysle, ze 1,60m, to nie jest wcale tak malo. Jak na 14 lat wydaje mi sie, ze to normalny wzrost :))). Ja mam 1,62m jak w wiekszosci moich kolezanek :).
    ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. możliwe ze normalny, ale nie rosne od dwoch lat, a moja mama ma 162cm, wiec czuje ze juz nie urosne haha

      Usuń
    2. Ja wolałabym mieć Twój wzrost, bo ja uważam, że jestem za wysoka XD Najwyżej utnę sobie nogi :')

      Usuń
  12. Zmieniłabym nogi, nos jeśli chodzi o wygląd.
    Natomiast o charakter to nie chciałabym być tak bardzo wrażliwa jak jestem i leniwa - tak samo jak Ty :)
    Śliczne zdjęcia *__*
    Zapraszam do mnie :) KLIK

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam tyle cech i nawyków, które z chęcią bym zmieniła, ale czasem wydaję mi się to nierealne :/
    Świetny post! :)

    Pozdrawiam!
    Aleksandra Blog - kliik! ¦

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie się jeszcze nie zastanawiałam nad tym...
    Pięknie wyglądasz ♥

    http://suzzy-suzy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też jestem strasznie niecierpliwą osóbką i łatwo mnie zdenerwować. Ogólnie to wiele rzeczy i cech mamy do siebie podobnych i ja też niektóre z nich chciałabym zmienić. ;)
    Ślicznie wyglądasz w kucyku, według mnie o wiele lepiej niż w rozpuszczonych włosach, koniecznie chodź tak częściej! :)


    my-life-my-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja juz sama nie wiem, są różne opnie jak w tym wygladam, a mi sie raz podoba raz nie hahahah

      Usuń
  16. Ojj tak, mamy ze sobą wiele wspólnego. Ja również bardzo łatwo ufam ludziom. Bardzo szybko się do nich przywiązuję co nie jest zbyt dobre bo często się na tym "ślizgam" :c

    Dodasz komentarz? :*
    http://malinkaxpp.blogspot.com/2014/11/szara-rzeczywistosc.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam wiele marzeń ale motywacji brak :/ Staram się pracować nad sobą ale wiadomo raz wychodzi lepiej a raz gorzej.

    harry-czary-mary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Mamy wiele podobnych cech.:) Ja też za szybko darzę ludzi zaufaniem, na czym przejechałam się już nieraz... Ale masz rację, najważniejsze to pracować nad sobą. Życzę ci wytrwałości w tej pracy.:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja też jestem bardzo, ale to bardzo wrażliwa. W sumie uważam to bardziej za zaletę niż wadę, lecz czasami nie cierpię wręcz, kiedy chce mi się płakać z najmniejszej błahostki np. tak jak w twoim przypadku ze złej oceny.Wtedy automatycznie zbiera mi się na płacz i z trudem się uspokajam.

    lukrove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny pomysł. Pierwszy raz się spotykam z taką serią postów. Super :)
    Bardzo dobrze, że potrafisz wymienić swoje wady bo niektórzy mają z tym problem. Natomiast gdy jhe znasz to znasz swoje złe strony i możesz nad nimi pracować.
    Oczywiście obserwuje ♥

    http://allexandrablog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Oj, w tym lenistwie to mogłabym z Tobą konkurować :)

    Pozdrawiam, naczytane.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Włosy to ty masz świetne, nie narzekaj mi tu haha
    Co do lenistwa, to mam ten sam problem :c

    Pozdrawiam!
    http://personalna-galaktyka-absurdu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny post :)
    Nie musisz nic w sobie zmieniać, po prostu pokochaj siebie! :)
    MÓJ BLOG-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja zmieniłabym w sobie wagę. Na o wiele niższą, ale to chyba zrobiłaby każda kobieta C:
    No i chciałabym być mniej uczuciowa, bo czasami to aż przeszkadza ;-;

    http://immortal-hell.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. ślicznie ci w kucyku! :D
    Ja najchętniej zmieniłabym w sobie....wszystko.

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przecież wtedy nie bylabys sobą :) zauwaz swoje zalety, zaakceptuj wady

      Usuń
  26. Jeju, ale jesteśmy podobne :O Też mam takie 'wady', większość z nich :(

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja tez bym chciała jakoś przyspieszyć wzrost moich włosów! ;-;
    Widzę, że mamy podobne wady ; /
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja najchętniej zmieniłabym w sobie... wzrost :D
    Chcesz zaadoptować kilka moich centymetrów? :)

    miasteczkosarkazmu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja zmieniłabym szybkość rośnięcia moich włosów ;)

    http://large-wonderland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Teeeż jestem strasznym leniem haha :) Dla mnie wrażliwość to moja najgorsza cecha...kiedy ktoś powie mi coś nie miłego odrazu mam ochotę się rozpłakać.
    Śliczne zdjęcia :)
    + dziękuje za te lajki na instagramie ♥ prawie się popłakałam ze szczęścia haha :)

    writtenbyjulita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Trzeba akceptować swoje wady i zalety. To czyi nas wyjątkowym. Ja w sobie zmieniłabym wszystko, ale taka już jestem i tylko życie może mnie zmienić :)
    dziennik-ali.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja bym zmieniła w sobie nos i kolor włosów i tyle :)

    http://weronika-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetny pomysł na posta!:)
    Mam dokładnie tak samo, jeśli chodzi o planowanie! Pani ledwo co ogłosiła w maju wycieczkę, a ja od razu biegałam do koleżanek i pytałam się, czy będą ze mną w pokoju :) I leniem też jestem, haha :)
    No, ale trzeba zaakceptować swoje wady :))

    Zapraszam do siebie, ponieważ dopiero zaczynam:
    peeegi.blogspot.com
    Pozdrawiam gorąco!:))

    OdpowiedzUsuń
  34. fajny post :-)

    Zapraszam: internetowekartki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Mamy wiele wspólnych cech, które chciałybyśmy zmienić ;) Ale tak sobie myślę i wydaje mi się, że po co się zmieniać i udawać kogoś kim nie jesteśmy? ;)
    Ładne zdjęcia :)

    http://duchaa99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale czy pracowanie nad swoimi wadami, to udawanie kogoś kim nie jesteśmy? to doskonalenie siebie:)

      Usuń
  36. ja też zmieniłabym długość moich włosów. ;c
    MÓJ BLOG - KLIKNIJ :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ehhh lenistwo :D Chyba każdy chciałby to zmienić :) Bardzo mi się podoba ten post :)
    Mój blog-littlecookes94

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja też zmieniłabym w sobie bardzo wiele. Zarówno jeśli chodzi o wygląd jaki i zachowanie i charakter...
    Ładne zdjęcia ^^

    Buziaki ;*
    onlyimagin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Najbardziej chciała bym zmienić swoją wagę. Mam tendencje do tycia. Naprawdę nie jem tony słodyczy ani fast foodów. Od czasu do czasu się zdarzy ,że ziem coś na mieście bo przecież wszystko jest dla ludzi ,jednak szybko widać tego efekty.W sumie wagę mam odpowiednią do mojego wieku ale nie wzrost. Mam tylko 146 a ważę tyle ile moje koleżanki które są ode mnie o głowę wyższe. Wiem ,że moje ciało nie zmieni się od tak ,dlatego nad tym pracuję , a przynajmniej się staram.
    maksymiliana.blogspot.com w wolnej chwili zapraszam na mojego bloga. Dopiero zaczynam więc miło by było gdyby ktoś zajrzał :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja zmieniła bym w sobie dużo .
    A ty jesteś ładnaa .
    Zapraszam :
    http://kofanaxd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Też chciałabym zmienić w sobie trochę rzeczy. Mamy dużo wspólnego. :D
    kakas-nakoblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Mnie również wiele rzeczy w sobie nie odpowiada, ale jeśli mam możliwość coś zmienić to to zmieniam, a jeśli nie, to po prostu staram się zaakceptować. To chyba najlepszy sposób. :)

    Zapraszam na mojego bloga. Jeśli Ci się spodoba zapraszam też do skomentowania i obserwacji. :)
    lilianka-blog.blogspot.com





    OdpowiedzUsuń
  43. Zdecydowanie chciałabym być niższa, chociaż z 10 cm, oraz jest we mnie wiele cech charakteru, które też chciałabym zmienić :)

    cvte-olga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja też chciałabym zmienić w swoim życiu wiele rzeczy:) np. Stać się bardziej odważna, mniej nieśmiała no i leniwa też itd.

    joanne-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja w sobie zmieniłabym na pewno włosy - strasznie się puszą i nie układają ... eh - taki mój los

    http://Fidanzataa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja bym zmieniła w sobie :
    wygląd , nogi, ciało , planowanie jak ty , żebym była ogarnięta , w sumie dużo by tu wymieniać :)
    Cieszę się , że nadal piszesz bloga , czerpię z niego inspiracje ;*

    http://natalia-cieslak.blogspot.com/2014/11/i-wy-myslicie-ze-nam-sie-to-w-zyciu.html

    OdpowiedzUsuń

Obraźliwe komentarze nie zostaną tolerowane.
Dziękuję Wam za każdy miły komentarz! ♥